Actieve filters:
Wis filters
Sorteren op Sluiten

Vraag, productdiscussies Hangmat voor krabmeubel ZOLIA

87% van klanten

bevelen dit product aan

7 antwoorden
U moet ingelogd zijn om deze discussie te volgen of deel te nemen. Inloggen
Cynthia
1 berichten
cynthia fr
Hallo. Wat is de diepte van de hangmat voor een diameter van 30cm dank u
Liliane
2 berichten
liliane fr
Het is moeilijk te meten, maar op het donkerste punt is het ongeveer 13 - 15 cm. Best diep voor een grote kat.
Virginie
1 berichten
virginie fr
Hallo, zou deze hangmat geschikt zijn voor de Zolia Neverland kattenboom, waarvan de palen vierkant zijn?
Liliane
2 berichten
liliane fr
Hallo, ik heb het gebruikt voor een krabpaal van een heel ander merk met vierkante plateaus. Het past perfect.
Gérard
1 berichten
gérard fr
Bonjour, le hamac en taille 40 que vous proposez, il a t-il l'armature en fer ?
Paul-Emile
1 berichten
paul-emile fr
Hallo, ik heb het een paar weken geleden gekocht en ik kan bevestigen dat het frame inderdaad van ijzer is.
MARIE
1 berichten
marie fr
Ik heb een Zolia Joy kattenboom, welke maat moet ik kiezen om de bestaande hangmat te vervangen die nu een beetje klein is voor mijn kat!
johanna
19 berichten
johanna fr
Hallo, ik nodig u uit om de grootte van de hangmat die u in uw bezit heeft te meten en een grotere maat te nemen. Fijne dag

Cookiebeleid
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze site te vergemakkelijken, je gebruikerservaring te verbeteren en om zo te begrijpen hoe onze klanten onze diensten gebruiken. Vertrouwde partners gebruiken deze tools ook in verband met onze advertentieweergave. Je kan je cookies-voorkeuren die toegankelijk zijn via jouw account op elk moment wijzigen..
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze... Lees het vervolg
Keuze instellingen Ik ga akkoord
De Zoomalia-appli Met Family'z verdien je +50 punten bij elke bestelling en profiteer je van realtime meldingen voor het volgen van bestellingen
De Zoomalia-appli Boost je poesje met de Zoomalia app! +1000 punten voor het downloaden en +50 punten voor elke bestelling.