Actieve filters:
Wis filters
Sorteren op Sluiten

Vraag, productdiscussies Krabmeubel Valencia - 71cm

94% van klanten

bevelen dit product aan

13 antwoorden
U moet ingelogd zijn om deze discussie te volgen of deel te nemen. Inloggen
lepez
1 berichten
lepez fr
bonjour je vais avoir un maine coon adulte fera 9 kg quel arbre a chat prendre
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo, Wij raden u de volgende productreferenties aan : -https://www.zoomalia.com/animalerie/arbre-a-chat-maine-coon-yeti-master-p-21463.html-https://www.zoomalia.com/animalerie/arbre-a-chat-classic-eco-rover-p-21188.html#titreBoutique Met vriendelijke groeten, Het Zoomalia-team
MAGALI
1 berichten
magali fr
Goedenavond, Ik moet de 2 palen van de kattenboom Valencia vervangen, naast de kattenboom Casta (eerder gestelde vraag). Welke palen kunt u mij adviseren (diameter en hoogte en referentie op uw website). Ik zal een gezamenlijke bestelling plaatsen voor de 2 kattenbomen. Zeer belangrijk voor mijn 3 katten, het voorkomt verrassingen op het behang en meubels en ze zijn er dol op en kunnen niet zonder. Hartelijk dank voor uw antwoorden. Met vriendelijke groet.
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo, Dit zijn palen van 9cm diameter voor deze kattenboom. Hieronder vindt u de link waarmee u rechtstreeks toegang heeft tot de productpagina van de vervangingspalen die we u kunnen aanbieden in 9cm diameter (u moet de lengte van de palen meten die veranderd moeten worden): https://www.zoomalia.com/animalerie/poteau-de-rechange-pour-arbre-a-chat-p-9350.html Met vriendelijke groeten, Het Zoomalia-team
Gabrielle
2 berichten
gabrielle fr
Sorry, de predictieve tekst heeft niet het juiste woord geschreven! Ik bedoelde mijn Konijn! Het is een dwerg langoor konijn van 3 maanden oud. Ze heeft tot nu toe niets aangeraakt en sinds 2 dagen begint ze alles te kauwen wat ze kan vinden, ik denk dat ze zich verveelt ondanks dat we haar meerdere uren per dag uit haar kooi halen. Ik dacht dus aan de krabpaal zodat ze kan spelen en een eigen plekje heeft wanneer ze buiten haar kooi is, bedankt.
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo, Een krabpaal is bedoeld, zoals de naam al doet vermoeden, voor een kat. Uw konijn zal eerder geneigd zijn om aan de krabpaal te knagen dan erop te klimmen. Met vriendelijke groeten, Christelle van Zoomalia
Gabrielle
2 berichten
gabrielle fr
Hallo,Ik zoek een product van dit type voor mijn Line van 3 maanden die zich gedraagt als een kat en steeds op mijn bank klimt!Ik wilde weten of u denkt dat dit product geschikt zou zijn of misschien heeft u een ander product om voor te stellen.Bedankt
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo, Om u zo goed mogelijk te kunnen antwoorden, gelieve ons te laten weten welk dier u heeft. Met vriendelijke groet, Christelle van Zoomalia
BERNADETTE
4 berichten
bernadette fr
Hallo,Wat is de diameter van de opening van het hondenhok?Bedankt
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo, de ingang van het hok meet: ø 18 cm. Met vriendelijke groeten, Sandy van Zoomalia
Roseline
1 berichten
roseline fr
Bonjour, Quel est la taille des plateaux et de la niche?Cordialement
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo, De plateaus zijn 28*28cm. Het hok is 44*25*33cm. Met vriendelijke groet, Het Zoomalia-team
Dounia
2 berichten
dounia fr
Hallo, graag zou ik willen weten of de afmetingen van dit product geschikt zouden zijn voor een 2-jarige kater met een normaal gewicht? De afbeeldingen zijn goed geïllustreerd, maar ik wil zeker weten dat het niet te klein zal zijn! Met vriendelijke groet.
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo,Ja, deze krabpaal is perfect geschikt voor een kat van normale grootte en zelfs voor een grote kat.Met vriendelijke groet,Het Zoomalia-team

Cookiebeleid
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze site te vergemakkelijken, je gebruikerservaring te verbeteren en om zo te begrijpen hoe onze klanten onze diensten gebruiken. Vertrouwde partners gebruiken deze tools ook in verband met onze advertentieweergave. Je kan je cookies-voorkeuren die toegankelijk zijn via jouw account op elk moment wijzigen..
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze... Lees het vervolg
Keuze instellingen Ik ga akkoord
De Zoomalia-appli Met Family'z verdien je +50 punten bij elke bestelling en profiteer je van realtime meldingen voor het volgen van bestellingen
De Zoomalia-appli Boost je poesje met de Zoomalia app! +1000 punten voor het downloaden en +50 punten voor elke bestelling.