Actieve filters:
Wis filters
Sorteren op Sluiten

Vraag, productdiscussies Kattenbak in rotanstijl/makkelijke reiniging Curver Petlife

88% van klanten

bevelen dit product aan

19 antwoorden
U moet ingelogd zijn om deze discussie te volgen of deel te nemen. Inloggen
RIEHM
1 berichten
riehm fr
Hallo, is dit model geschikt voor buiten? Bedankt
Adrienne
1 berichten
adrienne fr
Helaas kan ik u geen antwoord geven omdat ik mijn bestelling nooit heb ontvangen; de bezorger heeft het afgeleverd bij een afhaalpunt op 1 uur van mijn huis... En daarbovenop moesten we HEEL lang wachten voordat we terugbetaald werden, na meerdere keren contact op te nemen met Zoomalia.
xavier
1 berichten
xavier fr
Goedenavond, ik ben op zoek naar een vervangende deur voor deze Petlife Curver kattenbak. Verkopen jullie dit accessoire? Alvast bedankt.
gwenaelle
1 berichten
gwenaelle fr
Hallo,Kunt u mij de breedte van het huis op halve hoogte en aan de top geven a.u.b.?Alvast bedankt en een hele fijne dag.
Jennifer
2 berichten
jennifer fr
hallozijn er speciale koolstoffilters voor dit type kattenbak?
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Bonjour, Il n'y a pas de filtres spécialement adaptés pour cette maison de toilette. Il faut prendre des filtres standards que vous pourrez ajuster. Les dimensions sont 132x83mm, épaisseur entre 2 et 2.5 mm. Cordialement, L'équipe Zoomalia
mau
1 berichten
mau fr
hallo, welke zakken zijn geschikt voor dit kattenbak?bedankt!
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo, Er zijn geen specifieke zakken voor dit kattenbak huis. Met vriendelijke groet, Het Zoomalia-team
Anne-Victoire
1 berichten
anne-victoire fr
Hallo, Komt de breedte (39cm) overeen met de diepte of met het voorste deel (waar de deur zich bevindt)? Bedankt!
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo, De lengte van het kattenbak (van voor naar achter) is 51 cm. Met vriendelijke groet, Het Zoomalia-team
Gabriel
1 berichten
gabriel fr
Hallo, Kunt u mij vertellen of we klontvormende of compacte kattenbakvulling in dit product kunnen gebruiken? Alvast bedankt
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo, U kunt klonterend kattenbakvulling gebruiken. Met vriendelijke groet, Het Zoomalia-team
Joyce
1 berichten
joyce fr
Hallo, ik ben op zoek naar de witte Modkat kattenbak, is dit een product dat jullie gaan hebben of niet? Alvast bedankt voor jullie antwoord.
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr

Bonjour, Malheureusement la litière Modkat n'est pas dans notre catalogue à ce jour.Nous vous invitons à consulter notre site régulièrement. Cordialement, Madeline de Zoomalia
Julie
2 berichten
julie fr
Hallo, Welke geurfilters zijn geschikt voor dit kattentoilet? Bedankt
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Bonjour, Vous pouvez utiliser les filtres à odeurs de type suivants (qu'il vous faudra néanmoins certainement découper) :https://www.zoomalia.com/animalerie/filtre-de-rechange-p-23330.htmlhttps://www.zoomalia.com/animalerie/filtres-au-charbon-actif-l483-pour-litiere-genica-p-126.html https://www.zoomalia.com/animalerie/filtre-de-rechange-maison-de-toilette-p-15302.html Cordialement, L'équipe Zoomalia
STEPHANIE
1 berichten
stephanie fr
Hallo, ik zou graag deze kattenbak willen kopen, maar ik ben bang dat het een beetje te klein is voor een volwassen kat, vooral wat de hoogte betreft? Kunt u mij hierin adviseren? Bedankt
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo, De afmetingen van de kattenbakken zijn zorgvuldig bestudeerd zodat katten hun behoeften kunnen doen zonder zich krap te voelen. Met vriendelijke groeten, Christelle van Zoomalia

Cookiebeleid
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze site te vergemakkelijken, je gebruikerservaring te verbeteren en om zo te begrijpen hoe onze klanten onze diensten gebruiken. Vertrouwde partners gebruiken deze tools ook in verband met onze advertentieweergave. Je kan je cookies-voorkeuren die toegankelijk zijn via jouw account op elk moment wijzigen..
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze... Lees het vervolg
Keuze instellingen Ik ga akkoord
De Zoomalia-appli Met Family'z verdien je +50 punten bij elke bestelling en profiteer je van realtime meldingen voor het volgen van bestellingen
De Zoomalia-appli Boost je poesje met de Zoomalia app! +1000 punten voor het downloaden en +50 punten voor elke bestelling.