Actieve filters:
Wis filters
Sorteren op Sluiten

Vraag, productdiscussies JUWEL Voerautomaat EasyFeed

84% van klanten

bevelen dit product aan

7 antwoorden
U moet ingelogd zijn om deze discussie te volgen of deel te nemen. Inloggen
MARIE
1 berichten
marie fr
Hoe kan ik het voer toevoegen? Ik heb het gevoel dat als ik kracht zet om de bovenkant van de dispenser te verwijderen, deze kan breken en daarna niet meer goed zal sluiten. Hoe doe ik dit?
Anne Cécile
1 berichten
anne cécile fr
Hallo, Je moet aan het zwarte deksel trekken, het gaat zonder probleem terug in de doos
Bruno
1 berichten
bruno fr
Dank je, ik heb het net kunnen openen. Het was erg hard.
élisabeth
1 berichten
élisabeth fr
Hallo,de verdeler draait niet.Wat kan ik doen om dit probleem op te lossen?Dank u
Michele
5 berichten
michele fr
Heeft u de debiet aangepast met het kleine "treklipje" bovenop? Is het reservoir niet te vol?
Michele
5 berichten
michele fr
Op mijn model Juwel Easy Feed is de distributie niet constant in hoeveelheid, soms erg weinig of juist te veel. Een beetje teleurgesteld. Tijdstip wordt wel gerespecteerd

Cookiebeleid
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze site te vergemakkelijken, je gebruikerservaring te verbeteren en om zo te begrijpen hoe onze klanten onze diensten gebruiken. Vertrouwde partners gebruiken deze tools ook in verband met onze advertentieweergave. Je kan je cookies-voorkeuren die toegankelijk zijn via jouw account op elk moment wijzigen..
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze... Lees het vervolg
Keuze instellingen Ik ga akkoord
De Zoomalia-appli Met Family'z verdien je +50 punten bij elke bestelling en profiteer je van realtime meldingen voor het volgen van bestellingen
De Zoomalia-appli Boost je poesje met de Zoomalia app! +1000 punten voor het downloaden en +50 punten voor elke bestelling.