Actieve filters:
Wis filters
Sorteren op Sluiten

Vraag, productdiscussies Juwel Achterwanddecor Stone Clay

96% van klanten

bevelen dit product aan

9 antwoorden
U moet ingelogd zijn om deze discussie te volgen of deel te nemen. Inloggen
Stéphanie Mathilde
1 berichten
stéphanie mathilde fr

Hallo,

Ik heb bij u het 3D Stone Clay achtergrond gekocht en ik ben er zeer tevreden over. Denkt u dat ik de snijresten kan gebruiken om een bijpassend terras / een filterafdekking te maken (is de achterkant behandeld en kan deze ondergedompeld worden?)? Of heeft u producten in hetzelfde assortiment hiervoor?

Bedankt voor uw antwoord
Jean-Luc
1 berichten
jean-luc fr
GoedendagIk heb een aquarium van 450 liter, kan ik de "STONE CLAY" achtergronddecoratie plaatsen terwijl het aquarium gevuld is? BedanktMet vriendelijke groet
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo, Het is nodig om de achtergrond op het schone, droge en ontvette glas te plakken en laat het ongeveer 48 uur drogen. Met vriendelijke groeten, Het Zoomalia-team
Jean Marc
2 berichten
jean marc fr
Kunt u mij het referentienummer geven van de JUWEL Stone clay decoratieve filterafdekking
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo, Wij hebben momenteel geen filterbehuizing van deze decoratie in onze catalogi. Met vriendelijke groeten, Madeline van Zoomalia
Jean Marc
2 berichten
jean marc fr
Heeft u de bijpassende filterkap'
sahli
1 berichten
sahli fr
Wanneer zal het model cliff light beschikbaar zijn?
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo, Wij hebben momenteel geen terugkeerdatum om u mee te delen. Met vriendelijke groeten, Sandy van Zoomalia
Bertrand
1 berichten
bertrand fr
is de Juwel Conexo lijm inbegrepen in het pakket? Kan ik deze decoratie in een reeds gevulde aquarium met vissen plaatsen? Is de bijpassende filterafdekking inbegrepen in het pakket? Bedankt voor uw antwoordenBertrand Dorchies
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo,De achtergronddecoratie wordt apart verkocht (zonder lijm of zelfs filterafdekking).De montage moet gebeuren wanneer het aquarium leeg is.Met vriendelijke groeten,Het Zoomalia-team.

Cookiebeleid
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze site te vergemakkelijken, je gebruikerservaring te verbeteren en om zo te begrijpen hoe onze klanten onze diensten gebruiken. Vertrouwde partners gebruiken deze tools ook in verband met onze advertentieweergave. Je kan je cookies-voorkeuren die toegankelijk zijn via jouw account op elk moment wijzigen..
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze... Lees het vervolg
Keuze instellingen Ik ga akkoord
De Zoomalia-appli Met Family'z verdien je +50 punten bij elke bestelling en profiteer je van realtime meldingen voor het volgen van bestellingen
De Zoomalia-appli Boost je poesje met de Zoomalia app! +1000 punten voor het downloaden en +50 punten voor elke bestelling.