Actieve filters:
Wis filters
Sorteren op Sluiten

Je hond laten castreren of niet?

1 réponse
U moet ingelogd zijn om deze discussie te volgen of deel te nemen. Inloggen
stéphanie
1 berichten
stéphanie fr


HALLO 

Ik heb een vraag die me enorm bezighoudt op dit moment; Kijk ik heb een puppy van 4 maanden, het is een Shetland Sheepdog, ik heb niet echt de intentie om hem te laten dekken. Hier is mijn vraag... Moet ik mijn puppy laten castreren of niet? Ik ben echt verloren. Mijn dierenarts vertelt me dat het beter is als ik niet van plan ben om hem te laten dekken. Bedankt voor jullie hulp en jullie getuigenissen zijn meer dan welkom. Tot snel 

fany

Elodie
135 berichten
elodie fr

Hallo Stéphanie,

 

ik zou zeggen van wel, dat is beter. Uw hond zal er niet ongelukkiger van worden en het zal hem behoeden voor gezondheidsproblemen die kunnen voorkomen in de testikels en de prostaat. Een niet-gecastreerde hond heeft daarnaast behoeften en verlangens die gerelateerd zijn aan zijn hormonen. Hij kan weglopen en snel overenthousiast worden, vooral tijdens de loopsheid.

Het enige gevolg dat castratie kan hebben is gewichtstoename.

 

Elodie van Zoomalia


Cookiebeleid
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze site te vergemakkelijken, je gebruikerservaring te verbeteren en om zo te begrijpen hoe onze klanten onze diensten gebruiken. Vertrouwde partners gebruiken deze tools ook in verband met onze advertentieweergave. Je kan je cookies-voorkeuren die toegankelijk zijn via jouw account op elk moment wijzigen..
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze... Lees het vervolg
Keuze instellingen Ik ga akkoord
De Zoomalia-appli Met Family'z verdien je +50 punten bij elke bestelling en profiteer je van realtime meldingen voor het volgen van bestellingen
De Zoomalia-appli Boost je poesje met de Zoomalia app! +1000 punten voor het downloaden en +50 punten voor elke bestelling.