Actieve filters:
Wis filters
Sorteren op Sluiten

Vraag, productdiscussies JBL Proflora Advanced Set U Kit CO2

100% van klanten

bevelen dit product aan

3 antwoorden
U moet ingelogd zijn om deze discussie te volgen of deel te nemen. Inloggen
Philippe
6 berichten
philippe fr
Hallo, is er een adapter om CO2-flessen van Sodastream te gebruiken? Met vriendelijke groet
Michel
470 berichten
michel fr
Hallo, het hangt allemaal af van de parameters van het water. Bijvoorbeeld: voor mijn 240L met gh 6 en Kh 4, gebruik ik ongeveer 30 bubbels om een Ph van 6.5 te krijgen. Een Co2-fles gaat bij mij ongeveer 3 maanden mee. Michel
José
36 berichten
josé fr
UITSTEKEND! Hartelijk dank.
José
36 berichten
josé fr
Hallo, ik overweeg de aanschaf van een CO2-systeem. Kunt u mij (indicatief) vertellen hoeveel bellen per minuut ik zou moeten injecteren voor een aquarium van 200 liter? En hoe lang ongeveer gaat de bijgeleverde fles mee met de kit? Bedankt

Cookiebeleid
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze site te vergemakkelijken, je gebruikerservaring te verbeteren en om zo te begrijpen hoe onze klanten onze diensten gebruiken. Vertrouwde partners gebruiken deze tools ook in verband met onze advertentieweergave. Je kan je cookies-voorkeuren die toegankelijk zijn via jouw account op elk moment wijzigen..
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze... Lees het vervolg
Keuze instellingen Ik ga akkoord
De Zoomalia-appli Met Family'z verdien je +50 punten bij elke bestelling en profiteer je van realtime meldingen voor het volgen van bestellingen
De Zoomalia-appli Boost je poesje met de Zoomalia app! +1000 punten voor het downloaden en +50 punten voor elke bestelling.