Actieve filters:
Wis filters
Sorteren op Sluiten

JBL ProFlora Adapt u - m Maakt het mogelijk de regulator (u 001) aan te passen aan hervulbare flessen

3 antwoorden
U moet ingelogd zijn om deze discussie te volgen of deel te nemen. Inloggen
stephan
2 berichten
stephan fr
Ik zou graag de diameters weten van de 2 schroefdraden (mannelijke en vrouwelijke kant). Bedankt
Jérémy
155 berichten
jérémy fr
HalloIk ken de exacte maten niet, maar met deze aansluiting sluit u een JBL CO2 drukregelaar aan op elke hervulbare fles, ongeacht het merk.Met vriendelijke groeten, Jérémy
stephan
2 berichten
stephan fr
Deze informatie was volgens mij al in de beschrijving, maar dit beantwoordt mijn vraag helemaal niet :( zou het mogelijk zijn om de diameter van de 2 uiteinden te meten of om precies hun diameter te kennen want dit antwoord helpt me niet echt ;) Bedankt
Jérémy
155 berichten
jérémy fr
Sorry, maar ik kan ze u niet geven. Waarom wilt u ze hebben, want voor mij zijn ze niet erg nuttig aangezien de adapter alleen werkt op een JBL-regelaar en de uitgang past op alle hervulbare flessen. Nogmaals sorry. Met vriendelijke groet, Jérémy

Cookiebeleid
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze site te vergemakkelijken, je gebruikerservaring te verbeteren en om zo te begrijpen hoe onze klanten onze diensten gebruiken. Vertrouwde partners gebruiken deze tools ook in verband met onze advertentieweergave. Je kan je cookies-voorkeuren die toegankelijk zijn via jouw account op elk moment wijzigen..
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze... Lees het vervolg
Keuze instellingen Ik ga akkoord
De Zoomalia-appli Met Family'z verdien je +50 punten bij elke bestelling en profiteer je van realtime meldingen voor het volgen van bestellingen
De Zoomalia-appli Boost je poesje met de Zoomalia app! +1000 punten voor het downloaden en +50 punten voor elke bestelling.