Actieve filters:
Wis filters
Sorteren op Sluiten

Vraag, productdiscussies Testkoffertje TEST LAB voor Zoet Water

93% van klanten

bevelen dit product aan

15 antwoorden
U moet ingelogd zijn om deze discussie te volgen of deel te nemen. Inloggen
Jocelyne
6 berichten
jocelyne fr
Hallo,Heeft u alleen deze enkele navullingen? Ik zoek bijna alle tests in navulvorm. Als ze beschikbaar zijn, waar kan ik ze dan vinden aangezien ze niet op de pagina "test" staan?Met vriendelijke groeten.
Jocelyne
6 berichten
jocelyne fr
Hallo,Het is onmogelijk om de navullingen op uw site te vinden, alleen de individuele tests. Met het pakket maken de accessoires voor de individuele tests het overbodig en verhogen ze aanzienlijk de prijs van het product.Op de link die u mij heeft gestuurd, heb ik alleen de individuele tests gevonden.Bieden jullie ook navullingen aan? Zo ja, kunt u mij alstublieft aanwijzen hoe ik ze kan vinden zodat ik een totale bestelling kan plaatsen.Met mijn hartelijke bericht.
Jocelyne
6 berichten
jocelyne fr
Hallo,Is deze set ook te gebruiken om kraanwater, putwater of regenwater te analyseren?Is de O2 test in de vorm van een reagens of als een teststrip?In welke vorm is de NH4/NH3 test beschikbaar?Welke tests moeten extra besteld worden om de complete set voor zoetwatertests te hebben, zoals bijvoorbeeld O2, Fe, K, Mg?Bedankt voor uw informatie.Met vriendelijke groeten.
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo, De set kan worden gebruikt voor zoetwateraquaria of zeewateraquaria, evenals in tuinvijvers. Dit door JBL verkochte product is bedoeld voor tests voor aquariumdoeleinden, maar niet voor voedsel-gerelateerde doeleinden. - De O2-test is in de vorm van een reagens (2 flessen/reagentia) die ons een resultaat geeft op een kleurenschaal. - De NH4+/NH3-test wordt gepresenteerd in de vorm van een NH4-test (3 NH4-reagentia) met NH4-kleurenschaal - De Fe- en O2-tests zijn al bijgeleverd in de koffer, evenals CU en SiO2. U kunt apart nemen, want niet meegeleverd: * de kaliumtest (K) * de magnesiumtest (Mg) * de calciumtest (Ca) Met vriendelijke groeten, Het Zoomalia-team
Tony
3 berichten
tony fr
hallo, dezelfde JBL TestLab set gevonden op een andere site voor dezelfde prijs bevat extra: SiO₂-test en O2-testis dit het geval in uw setalvast bedankt
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo, De set bevat inderdaad SiO2 en O2. Met vriendelijke groet, Het Zoomalia-team
anthony
1 berichten
anthony fr
Hallo, Ik wil graag de houdbaarheidsdatum van de koffer weten, we zijn 20 september 2015 bedankt, met vriendelijke groet
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo, Wij informeren u dat de houdbaarheidsdatum voor dit artikel tot 10/2016 gaat. Met vriendelijke groeten, Madeline van Zoomalia
THOMAS
1 berichten
thomas fr
vervaldatum van de koffers? want het is 3 oktober, stel me gerust dat de uiterste datum niet 01/2015 is?
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo, De houdbaarheidsdatum is februari 2016. Met vriendelijke groeten, Het Zoomalia-team
Layla
1 berichten
layla fr
Hallo, Hoewel de vraag al gesteld is, zou ik graag de houdbaarheidsdatum van de huidige koffers willen weten aangezien de vorige vraag meer dan 8 maanden geleden is gesteld. Dank u.
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo, De houdbaarheidsdatum van de koffers op voorraad is: 01/2015. Met vriendelijke groeten, Sandy van Zoomalia
SEBASTIEN
1 berichten
sebastien fr
is dit de juiste testen voor een aquarium met vissen zoals guppy, platy en xipho? Met vriendelijke groet.
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo, Deze tests zijn geschikt voor type aquarium. Met vriendelijke groet, Het Zoomalia-team
Anne-Claire
2 berichten
anne-claire fr
Hallo,Ik wilde graag de houdbaarheidsdatum weten of de datum van ontvangst van de koffers. Bij voorbaat dank voor uw reactie.
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo, De houdbaarheidsdatum van de koffers die we momenteel op voorraad hebben is 01/2015. Met vriendelijke groeten, Het Zoomalia-team

Cookiebeleid
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze site te vergemakkelijken, je gebruikerservaring te verbeteren en om zo te begrijpen hoe onze klanten onze diensten gebruiken. Vertrouwde partners gebruiken deze tools ook in verband met onze advertentieweergave. Je kan je cookies-voorkeuren die toegankelijk zijn via jouw account op elk moment wijzigen..
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze... Lees het vervolg
Keuze instellingen Ik ga akkoord
De Zoomalia-appli Met Family'z verdien je +50 punten bij elke bestelling en profiteer je van realtime meldingen voor het volgen van bestellingen
De Zoomalia-appli Boost je poesje met de Zoomalia app! +1000 punten voor het downloaden en +50 punten voor elke bestelling.