Actieve filters:
Wis filters
Sorteren op Sluiten

JBL-klok

3 antwoorden
U moet ingelogd zijn om deze discussie te volgen of deel te nemen. Inloggen
NADEGE
2 berichten
nadege fr


Kan ik de JBL 47 - 70 cm bel gebruiken zelfs als mijn waterpeil op 44 cm staat? Of zal het niet werken en zou ik beter de 20-40 cm kunnen nemen?

Bedankt voor uw hulp

franck
233 berichten
franck fr

hallo

dit is wat ik gebruik om mijn aquarium schoon te maken, er is niets beters dan "de Cloche waterwissel en vulling Aqua In-Out"

NADEGE
11 berichten
nadege fr

ok merci

franck
233 berichten
franck fr

dit systeem is een beetje duur maar zo handig en bovendien gedaan met overal water morsen in huis


Cookiebeleid
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze site te vergemakkelijken, je gebruikerservaring te verbeteren en om zo te begrijpen hoe onze klanten onze diensten gebruiken. Vertrouwde partners gebruiken deze tools ook in verband met onze advertentieweergave. Je kan je cookies-voorkeuren die toegankelijk zijn via jouw account op elk moment wijzigen..
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze... Lees het vervolg
Keuze instellingen Ik ga akkoord
De Zoomalia-appli Met Family'z verdien je +50 punten bij elke bestelling en profiteer je van realtime meldingen voor het volgen van bestellingen
De Zoomalia-appli Boost je poesje met de Zoomalia app! +1000 punten voor het downloaden en +50 punten voor elke bestelling.