Actieve filters:
Wis filters
Sorteren op Sluiten

Vraag, productdiscussies JBL CristalProfi Greenline buitenfilter

92% van klanten

bevelen dit product aan

97 antwoorden
U moet ingelogd zijn om deze discussie te volgen of deel te nemen. Inloggen
laura
1 berichten
laura fr
Hallo, ik heb een aquarium van 200 liter 100x40x40, welke raadt u mij aan, alvast bedankt
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo, U kunt de e701 of e901 nemen. Dit hangt af van de inhoud van uw aquarium: is het erg bevolkt, zijn er groene planten, enz... Als er weinig vissen zijn en enkele planten, dan zal de e701 voldoende zijn. In het tegenovergestelde geval is het noodzakelijk om een krachtiger filter te hebben. Met vriendelijke groet, Het Zoomalia-team
virginie
3 berichten
virginie fr
Hallo, ik heb een aquarium van 80x30x40, maar ik denk erover om over een paar maanden over te stappen op een groter exemplaar, zou de e901 geschikt zijn voor mijn huidige aquarium met het oog op de toekomst? Alvast bedankt
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo, De e701 zal voldoende zijn voor uw huidige aquarium. Met vriendelijke groet, Het Zoomalia-team
jacky
8 berichten
jacky fr
Hallo, kunt u mij vertellen hoe ik een by-pass kan maken om de stroming van mijn niet verstelbare externe filter te verminderen? Alvast bedankt. Met vriendelijke groet,
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo, U kunt enkele of dubbele afsluitkranen (= ventielen) gebruiken afhankelijk van de diameter van uw slang op de in- en uitlaatslangen van uw filter. Let echter op dat u de doorstroming niet te veel verkleint, want dit kan de pomp beschadigen en het geluidsniveau verhogen.De andere oplossing is om de hendel gemarkeerd met OUT (grijze elleboog) te gebruiken. Hoe verder deze hendel van het OPEN teken verwijderd is, hoe meer de doorstroming wordt verminderd.Het wordt ook aangeraden om de doorstroming niet meer dan de helft te verminderen om schade aan de pomp te voorkomen. U vindt meer details over deze procedure in de handleiding van uw JBL pomp. Met vriendelijke groet, Het Zoomalia-team
jacky
8 berichten
jacky fr
ik was vergeten om u te specificeren aquarium van 100l in hoogte. Met vriendelijke groeten.
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo, Dit hangt af van de hoogte maar waarschijnlijk zal de e701 voldoende zijn. Met vriendelijke groet, Het Zoomalia-team
jacky
8 berichten
jacky fr
hallo, ik wilde weten, ik heb een aquarium van 100 l goed beplant met apisto en anderen, welke raadt u aan een e701 of e901? Bovendien, is het debiet van deze pompen regelbaar? Bedankt voor uw antwoord.
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo, De e701 zal voldoende zijn voor uw aquarium. De stroomsnelheid van het filter is niet instelbaar. Met vriendelijke groeten, Het Zoomalia-team
Eros
2 berichten
eros fr
Hallo, ik heb het watervolume van mijn aquaterra voor mijn 2 schildpadden berekend en er is tussen 80-90 liter water. Ik heb de e901, is dit te krachtig? Bedankt
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo, De e701 zou voldoende zijn geweest voor uw aquaterra. U kunt echter de e901 gebruiken als u dat wilt. Met vriendelijke groeten, Het team van Zoomalia
Eros
2 berichten
eros fr
Hallo, ik heb een aquaterra van 80x40x35 die iets meer dan halfvol is. Er zitten 2 schildpadden in, welk filter adviseert u mij?
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo, Om het juiste filter te kiezen, is het noodzakelijk om het werkelijke watervolume van uw aquaterra te berekenen. Aangezien schildpadden grote watervervuilers zijn, moet u niet aarzelen om een voldoende krachtig filter te nemen. Sommige filters zijn speciaal aangepast voor reptielen: https://www.zoomalia.com/animalerie/tetra-reptofilter-rf-250-p-15258.html Met vriendelijke groeten, Het Zoomalia-team
Alexandre
7 berichten
alexandre fr
Hallo,Ik ben van plan om de E401 te kopen, kunt u mij de links geven voor de vervangingsonderdelen voor het filter alstublieft?Alvast bedankt!
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo, Het referentienummer voor de vervangende schuimmaterialen is 14746.https://www.zoomalia.com/animalerie/kit-mousses-de-filtration-combibloc-voor-filters-cristalprofi-e700-en-e900-p-2041.html Met vriendelijke groeten, Het Zoomalia-team
Claire
2 berichten
claire fr
Hallo,Ik heb alle eerder gestelde vragen doorgenomen maar ik heb geen antwoord op de mijne gevonden. Ik heb een aquarium van 130L dat bevolkt zal worden met cichliden uit het Tanganyikameer (maximum 8/10 vissen). Ik weet dat deze vissen iets meer vervuilen, welk model filter is dan het meest geschikt, e701 of e901? Alvast bedankt, met vriendelijke groet.
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo, Beide modellen zijn geschikt voor uw aquarium. Echter, de e701 filter zal voldoende zijn voor een aquarium dat correct en regelmatig wordt onderhouden, zelfs voor vissen die iets meer vervuilen dan gemiddeld. Met vriendelijke groeten, Het Zoomalia-team
cedric
1 berichten
cedric fr
goedenavond ik heb een aquarium van 200 l, uitgerust met een externe filter cristalprofi greenline E 701, en een uvc waterzuiveraar jbl aquacristal 18 w, mijn aquarium is goed beplant en bevolkt met vissen, mijn filter raakt vrij snel verstopt, ik dacht mijn apparatuur te vervangen door een krachtigere externe filter, wat adviseert u mij?
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo, U kunt overstappen op het e901 filter dat krachtiger zal zijn. Met vriendelijke groeten, Het Zoomalia-team
Jeremy
4 berichten
jeremy fr
Hallo, ik ben geïnteresseerd in de filter JBL e1901, in de beschrijving staat dat deze pomp werkt met slangen van 16/22 maar op de website van de fabrikant staat 19/25 geschreven, wie heeft er gelijk? Als het 19/25 is, bestaan er dan verloopstukken van 19/25 naar 16/22? Bedankt
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo, Er was inderdaad een fout in onze beschrijving: het gaat om slangen van 19/25, en niet om 16/22. Wij danken u voor uw bericht. Met vriendelijke groeten, Het Zoomalia-team
nadège
2 berichten
nadège fr
Hallo, ik zou graag het model van de cristalprofi pomp willen kopen, ik heb een 120 liter en ik denk dat het model 701 beter zou passen dan de 401. Mijn vraag betreft het geluidsniveau, er wordt aangegeven dat het extreem laag is voor het model 401 maar enkel zeer laag voor het model 701, maakt dit een groot verschil, aangezien ik van plan ben om het in een slaapkamer te plaatsen...Bedankt.
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo, Het geluid dat door het ene of het andere model wordt geproduceerd is bijna identiek (licht geronk), u kunt beide zonder problemen gebruiken. Met vriendelijke groet, Het Zoomalia-team
André ou Sandrine
2 berichten
andré ou sandrine fr
Goedenavond, Ik heb een e701 filter, ondanks het volledig reinigen van het filter en de pijpen, blijft de doorstroming afnemen? De doorstroomknop staat volledig open. De doorstroom is net na het reinigen correct, maar daalt ernstig na 1 of 2 weken! Wat zou u mij aanbevelen? Bedankt voor uw hulp! :smiley:
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo, ofwel is de gebruikte filter niet geschikt voor uw aquarium, ofwel gaat het om een technisch defect. In geval van een defect aan de filter, moet u contact opnemen met de klantenservice om het nodige te doen voor een retourzending (voor zover het product nog onder garantie is). Met vriendelijke groeten, Het Zoomalia-team
Jimmy
2 berichten
jimmy fr
Hallo, ik heb een aquarium met planten en ik zou graag een externe filtering installeren, maar ik weet niet welk filter ik moet kopen in verband met de CO2?
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo, U moet de externe filter kiezen op basis van het watervolume van uw aquarium. Hoe meer het beplant en bewoond is, hoe krachtiger de filter moet zijn. Als u twijfelt tussen twee modellen, wordt in dit geval aanbevolen om voor het krachtigste van de twee te kiezen. Wat betreft CO2 kan het nodig zijn om de installatie van een CO2-kit te overwegen om de groei van de planten te bevorderen. Met vriendelijke groeten, Het Zoomalia-team
Cédric
1 berichten
cédric fr
Hallo,Welke pomp zou u aanraden voor een Juwel Rio 380 aquarium? Het is een Malawi-aquarium zonder planten. Welke uv-sterilisator zou daarbij passen?Bedankt voor uw antwoord
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo, Dat hangt af van de inhoud van uw aquarium. De referentie die u ons geeft bestaat niet, bedoelt u een RIO 180 of een Rio 400? In de beschrijving van het filter vindt u de nodige aanwijzingen om te kiezen wat u nodig hebt afhankelijk van de hoeveelheid liters in uw aquarium. Met vriendelijke groet, Het Zoomalia-team
Valène
1 berichten
valène fr
Hallo, Welk filter raadt u mij aan voor een aquarium van 50L met weinig vissen (4 mannelijke guppy's en enkele corydoras) licht beplant? Ik twijfel tussen de e401 en de e701Dank u
Julien
1 berichten
julien fr
Hallo, welk filter raadt u mij aan voor een aquaterra van 100*40*30 met een schildpad (pelomedusa)? Ik vul het tot de helft. Dank u.
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo, Ik raad de JBL Cristal Profi e701 filter aan, je moet ruim plannen voor schildpadden, ze zijn grote vervuilers. Met vriendelijke groet, Het Zoomalia-team
Olivier
1 berichten
olivier fr
Hallo,welk filter raadt u mij aan voor een Ferplast Dubai 80 die gegeven is voor 125 liter?Bedankt!
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Bonjour, Le filtre JBL Cristal Profi e901 conviendra parfaitement pour votre aquarium de 125 litres.
Cordialement,
L'équipe Zoomalia
Alexandre
2 berichten
alexandre fr
Hallo, zoals ik u verteld heb, heb ik een aquarium van 60l met ongeveer vijftien vissen erin, ik heb geen levende planten, dus wat zou u mij aanraden, de e401 of e701?
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo, Het zou beter zijn om voor de pomp e701 te kiezen. Met vriendelijke groet, Het Zoomalia team
Alexandre
2 berichten
alexandre fr
Hallo, ik heb een aquarium van 60l en ik wilde weten welke het beste voor mij zou zijn tussen de e401 en de e701
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo, Het hangt af van de inhoud van uw aquarium: als u veel vissen en weinig levende planten heeft, moet u kiezen voor de krachtigste filter. In het tegenovergestelde geval, als u weinig vissen heeft, kunt u de e401 kiezen. Vriendelijke groeten, Het Zoomalia-team
DAVID
1 berichten
david fr
Hallo ;Ik zou graag willen weten of de volgende referentie: - #50121 : Filtre cristalprofi E401 greenlineKan werken in een terrarium met een waterdiepte van 8 tot 10 cm?Alvast bedankt voor uw antwoord,Met vriendelijke groet,
laetitia
13 berichten
laetitia fr
HalloIs de e1501 verkocht met alle accessoires?Is de diameter van de slangen echt 16/22?Bedankt voor uw antwoord.Met vriendelijke groet.
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo, De filter e1501 wordt compleet geleverd met alle benodigde accessoires, je hoeft het alleen maar aan te sluiten en te primeren. De inlaat-/uitlaatbuizen hebben een diameter van 16/22. Met vriendelijke groet, Het Zoomalia-team
clara
5 berichten
clara fr
HalloWat zijn de afmetingen van het filter?
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo, Alle afmetingen per model staan duidelijk vermeld op de productpagina. Met vriendelijke groeten, Het Zoomalia-team
yann
2 berichten
yann fr
Hallo. Ik bezit een Osaka 320. Ik wilde weten of de e901 voldoende zou zijn of dat ik een hoger model moet nemen?
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo, Het aquarium Osaka 320 heeft een inhoud van 320L en de filter Greenline e901 is bedoeld om water van 90 tot 300L te filteren. Het zou kunnen passen maar het kan wat aan de krappe kant zijn wat betreft de filtratie resultaten. De filter Greenline e1501 kan water van 160 tot 600L filteren. Het zal daarom meer geschikt zijn, met een beter resultaat. Het hangt daarna af van het aantal vissen en het onderhoud dat men wil uitvoeren. De e1501 zal de onderhoudsfrequentie en de algehele vervuiling van het aquarium verminderen dankzij een doorstroomsnelheid van 1400L/u voor de e1501 tegenover 900L/u voor de e901. Met vriendelijke groet, Het team van Zoomalia
Harry
1 berichten
harry fr
Hallo, is er een beveiliging op dit filter wanneer het leeg is die ervoor zorgt dat de pomp niet oververhit raakt? Ik ben namelijk twee weken weggeweest en er is waterverlies in het reservoir geweest, waardoor ik het pompsysteem handmatig opnieuw moest opstarten. Bedankt voor uw antwoord, zodat ik de nodige stappen kan ondernemen bij de klantenservice om het te laten repareren.
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo, Wij danken u voor het rechtstreeks contact opnemen met de klantendienst via uw bestelvolging. Met vriendelijke groeten, Het Zoomalia-team
sebastien
1 berichten
sebastien fr
hallo ik heb de e701 en ik verlies bandbreedte, is dat normaal of niet
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo, Het product mag niet aan prestaties inboeten. Als dit wel gebeurt, kan het te wijten zijn aan een probleem met het gebruik of simpelweg aan de veroudering van het materiaal. Met vriendelijke groet, Het Zoomalia-team
Severine
1 berichten
severine fr
Hallo, ik heb een aquarium van 200 liter, goed beplant met 4 zeer vervuilende amfibieën. Ik zou graag willen weten welk model JBL filter u aanbeveelt, aangezien ze niet te veel stroming prettig vinden. Zijn deze filters verstelbaar wat betreft de waterstroom? Bedankt, met vriendelijke groet.
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo, Wij kunnen u de E901 of de E1501 aanbevelen, (hoe groter het is, hoe minder vaak u het hoeft schoon te maken). Voor de doorstroming is er geen instelling, maar u moet een bypass-systeem maken waarmee u de doorstroming kunt regelen. Met vriendelijke groet, Het Zoomalia-team
thibaut
1 berichten
thibaut fr
hallo ik heb 3 aquaria een van 60l + 25l+ 17l en ik zou graag willen weten of ik deze pomp tegelijkertijd voor de 3 aquaria kan gebruiken met vriendelijke groeten
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo, Helaas heeft u een filter voor het aquarium nodig. Met vriendelijke groet, Het Zoomalia-team
guy
2 berichten
guy fr
hallo, voor een aquarium van 120 liter, welke STILLE pomp zou u mij aanbevelen tussen de 60 en 120 euro? Dank u.
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr

Bonjour, Nous pouvons vous conseiller le Filtre christalprofi E701 ou E901.
Cordialement,
Sandy de Zoomalia
Guillaume
7 berichten
guillaume fr
Goedenavond, voor een aquarium van 240l is de 1501 of de 901 beter? Bedankt
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr

Bonjour, Le e901 devrait suffir, cependant si vous avez un bac très planté nous pouvons vous conseiller le e1501. Cordialement, L'équipe Zoomalia
Lionel
1 berichten
lionel fr
Hallo,Voor een aquarium van 300L, is het beter om voor het model E901 te kiezen of toch voor de E1501.Bedankt alvast.
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr

Bonjour, Si votre bac est bien planté nous vous conseillons le e1501. Cordialement, L'équipe Zoomalia
Anne-Claire
2 berichten
anne-claire fr
Hallo!Denkt u dat u binnenkort de nieuwe modellen van JBL zult ontvangen? De E401 zou mij zeer interesseren^^Bedankt voor uw antwoord
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo, We zijn momenteel niet van plan om dit model op te nemen. Met vriendelijke groet, Het Zoomalia team
bernard
1 berichten
bernard fr
bonjour je voudrait savoir si le filtre jbl E1501 est suffisant pour un 600 litres cordialement
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo, Zoals aangegeven in de productbeschrijving is dit filter geschikt voor aquariums tot maximaal 700L; het zou dus geschikt moeten zijn voor uw 600L. Met vriendelijke groeten, Het Zoomalia-team
nathalie
1 berichten
nathalie fr
hallo, is de pomp 901 compatibel voor een zeeaquarium?
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr

Bonjour,

Ce filtre est aussi bien adapté aux aquariums d'eau douce qu'aux aquariums d'eau de mer. Donc pas de problème pour le vôtre !

Cordialement,
L'équipe Zoomalia
kevin
1 berichten
kevin fr
WAT IS DE AFMETING VAN DE BUIS VOOR DE E9001?
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Bonjour, Le tuyau fait 12/16 mm de diamètre. Cordialement, L'équipe Zoomalia
Alexandre
1 berichten
alexandre fr

Bonjour je voulez savoir si le filtre e901 chauffer l eau? Sinon quel filtre faut il pour un aquarium de 250 litre merci de votre réponse cordialement
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo, Zoals alle filters verwarmt het E901 filter, hoewel het geschikt is voor uw aquarium, het water niet. Daarvoor heeft u een verwarming nodig. Wij bieden een ruime keuze aan verwarmingsapparaten aan, afhankelijk van uw budget: https://www.zoomalia.com/animalerie/chauffage-aquarium-c-159-1.html

Met vriendelijke groet,
Het Zoomalia-team
Thomas
1 berichten
thomas fr
hallo, ik ga binnenkort mijn aquarium (osaka 260) opnieuw inrichten en ik twijfel nog tussen de e1501 of het plaatsen van ofwel 2 e701's of 2 e901's om zo twee zuigzones en twee retourzones te kunnen creëren. Bedankt voor uw antwoord, met vriendelijke groet
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Bonjour, Pour votre osaka 260 le e901 suffira. Cordialement, L'équipe Zoomalia
christine
1 berichten
christine fr
hallo! Ik heb net de crystalprofi greenline E701 filter gekocht, maar ik wilde weten of hij voldoende is voor een Juwel Rio 180 aquarium. bedankt
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Bonjour, Ce filtre, fait pour un aquarium allant jusqu'à 200L, est en effet adapté pour votre aquarium de 180L. Cordialement, L'équipe Zoomalia
alain
1 berichten
alain fr
HoiIk heb zojuist de Filtre E901 greenline besteld voor een Juwel rio 180, en ik vraag me af wat de vervangingsfrequentie van de filtermedia is?!Met vriendelijke groeten
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo, De filtermassa's kunnen meerdere keren gespoeld worden voordat ze vervangen moeten worden, dit is afhankelijk van het aantal vissen in het aquarium en het gegeven voer. Met vriendelijke groet, Het Zoomalia-team
Laurence
1 berichten
laurence fr
Bonjour,J'ai un aquarium de 375 litres, avec un filtre jbl E1501 et je souhaiterais rajouter un filtre le E901 peut aller?Merci d'avance E901
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr

Hallo,
Normaal gesproken zou het E1501-filter voldoende moeten zijn voor uw aquarium, omdat het is ontworpen voor een volume van 700 liter.
Met vriendelijke groeten,
Het Zoomalia-team
pierre
8 berichten
pierre fr
Hallo, is er een drukknop voor gemakkelijk aanzuigen op deze pomp? Voor een aquarium van 100 liter, welke van de 3 pompen zou u voorstellen? De e901 is misschien te krachtig voor 100 liter, nietwaar??? Bedankt bij voorbaat voor uw 3 antwoorden, met vriendelijke groeten.
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo,

Inderdaad, er is een snelstartmechanisme geïntegreerd dat het mogelijk maakt om het filter gemakkelijk te starten zonder dat het nodig is om een vervelende aanzuiging te doen.

Voor een aquarium van 100L is de E701 aan te bevelen; inderdaad, de E901 is te krachtig en zou onderbenut zijn.

Met vriendelijke groeten

Het Zoomalia-team
Aurélien
4 berichten
aurélien fr
Hallo, is de externe filter E901 performanter dan mijn interne filter bluwave 07 in mijn 240l? Omdat ik deze onvoldoende vind (geen goede circulatie), bedankt
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo,De externe filter e901 heeft een capaciteit van 900L/H net zoals uw Bluwave 7, we raden u eerder de CristalProfi greenline e1501 aan die geschikt is voor een aquarium van 240L en een capaciteit heeft van 1400L/H.Met vriendelijke groetenHet Zoomalia team
JULIEN
2 berichten
julien fr
Goedenavond, heeft de pomp E701 een manier om het debiet van de pomp te verminderen?
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo,Hier zijn enkele aanbevelingen van het merk JBL:De waterstroom regelenAls u wilt, kunt u de waterstroom regelen met de hendel gemarkeerd met "OUT". Hoe verder de hendel van het "OPEN" merkteken verwijderd is, hoe zwakker de waterstroom. Stel de waterstroom nooit in met de tegenovergestelde hendel.Belangrijk: het is raadzaam om de stroom niet meer dan de helft te verminderen, om de volgende redenen: het kan het geluid van het filter verhogen en de levensduur van de pomp verminderen.Bovendien is de noodzakelijke koeling voor de werking van de pompkop niet langer gegarandeerd.Met vriendelijke groetHet Zoomalia-team
JULIEN
2 berichten
julien fr
Wat is het verschil met de JBL CristalProfi e700 filter? Ik heb een aquarium van 60L. alvast bedankt
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo,De twee filters (greenline e701 en cristalprofi e700) zijn compatibel met uw aquarium van 60L. Het verschil is dat de e701 green line slechts een stroomverbruik heeft van 9 W, wat een energiebesparing van 31% oplevert.Met vriendelijke groetenHet Zoomalia-team
santos
1 berichten
santos fr
Hallo, is de E901 effectief voor een aquarium van 125L? Of is misschien het merk Eheim beter? Zo ja, welke filter zou u mij aanraden te kopen? BEDANKT
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo,Het E 901 zal perfect geschikt zijn en het is een zeer goede filter.Met vriendelijke groeten,Het Zoomalia-team
sandra
1 berichten
sandra fr
Hallo, ik heb net een 25O LITER-aquarium gekocht. KUNT U MIJ HET REFERENTIENUMMER VAN DE POMP DIE IK MOET KOPEN VERTELLEN, DANK U
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo,Wij raden het model E901 aan dat geschikt is voor aquaria tot 300 liter.Met vriendelijke groet,Het Zoomalia-team
delphine
1 berichten
delphine fr
hallo, zou het model E1501 geschikt zijn voor een volume van 400 l dank u
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo,Ja, hij zou in principe moeten voldoen, hier zijn de kenmerken:- Debiet 1400 l/u- Maximale aquariuminhoud 400 l- Vermogen 20 watt- Filterinhoud 12 l- Hoogte van het filter 460 mm- Slangen 16/22 mmMet vriendelijke groet,Het Zoomalia-team

Cookiebeleid
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze site te vergemakkelijken, je gebruikerservaring te verbeteren en om zo te begrijpen hoe onze klanten onze diensten gebruiken. Vertrouwde partners gebruiken deze tools ook in verband met onze advertentieweergave. Je kan je cookies-voorkeuren die toegankelijk zijn via jouw account op elk moment wijzigen..
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze... Lees het vervolg
Keuze instellingen Ik ga akkoord
De Zoomalia-appli Met Family'z verdien je +50 punten bij elke bestelling en profiteer je van realtime meldingen voor het volgen van bestellingen
De Zoomalia-appli Boost je poesje met de Zoomalia app! +1000 punten voor het downloaden en +50 punten voor elke bestelling.