Actieve filters:
Wis filters
Sorteren op Sluiten

Vraag, productdiscussies JBL Externe verwarmer voor zoet- en zeewateraquaria van 90 tot 600 liter

1 réponse
U moet ingelogd zijn om deze discussie te volgen of deel te nemen. Inloggen
Ricardo
3 berichten
ricardo fr
Goedemorgen mevrouw, ik ben op zoek naar een buitenverwarmer voor mijn aquarium van 1000 liter. Wat lijkt u de beste oplossing?
Nicolas
1 berichten
nicolas fr
HalloIk raad dit product niet aan, ik heb er een gekocht en na 2 maanden gebruik moest het naar de klantenservice. Ik heb een nieuwe ontvangen (lang leve JBL, daarin zijn ze sterk), maar na 2 maanden ging de verwarming weer kapot. Ik heb dus mijn geld teruggekregen (dank u, zoomalia).

Cookiebeleid
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze site te vergemakkelijken, je gebruikerservaring te verbeteren en om zo te begrijpen hoe onze klanten onze diensten gebruiken. Vertrouwde partners gebruiken deze tools ook in verband met onze advertentieweergave. Je kan je cookies-voorkeuren die toegankelijk zijn via jouw account op elk moment wijzigen..
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze... Lees het vervolg
Keuze instellingen Ik ga akkoord
De Zoomalia-appli Met Family'z verdien je +50 punten bij elke bestelling en profiteer je van realtime meldingen voor het volgen van bestellingen
De Zoomalia-appli Boost je poesje met de Zoomalia app! +1000 punten voor het downloaden en +50 punten voor elke bestelling.