Actieve filters:
Wis filters
Sorteren op Sluiten

Vraag, productdiscussies JBL Aqua In-Out stofzuiger

75% van klanten

bevelen dit product aan

9 antwoorden
U moet ingelogd zijn om deze discussie te volgen of deel te nemen. Inloggen
Francoise
6 berichten
francoise fr
Hallo,Ik heb een mengkraan die ook als een douchekop werkt... denkt u dat dit product erop aangepast kan worden?Met vriendelijke groet.
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo, U moet het uiteinde van uw mengkraan kunnen losschroeven om de watertoevoer van de bel aan te schroeven. Het is noodzakelijk om deze mogelijkheid op uw installatie te controleren voordat u dit product bestelt. Met vriendelijke groeten, Het Zoomalia-team
hana
15 berichten
hana fr
Wat zijn de afmetingen van dit product inclusief verpakking?
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo, De totale afmetingen MET verpakking zijn 47x33x7cm. Met vriendelijke groeten, Het Zoomalia-team
sylvia
1 berichten
sylvia fr
Hallo, Ik zou graag willen weten of de waterwissel- en vulklok Aqua In Out past op alle schroefbare kranen en of de doorstroming voldoende is, dat wil zeggen snel genoeg om een aquarium van 400 liter te vullen en te legen. Als het artikel niet voldoet, kan ik het dan terugsturen en binnen welke termijn bedankt
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo, Ja, het past op de meeste kranen omdat het geleverd wordt met 2 adapters 28 x 1/22 & G3/4 M24. De stroomsnelheid is voldoende voor een aquarium van 400L, maar met een slang van 12/16mm zal het legen/vullen enige tijd in beslag nemen. Dit is echter opzettelijk en belangrijk om niet de vissen op te zuigen en de tijd te nemen om goed schoon te maken. De andere aqua ex systemen zijn ook voorzien van een 12/16mm slang en zijn daarom niet sneller. U kunt beginnen met het systeem om goed schoon te maken en vervolgens een eenvoudige, grotere slang gebruiken om sneller te legen. Het systeem zou dus geschikt moeten zijn. Mocht u het echter willen retourneren (retourkosten zijn voor uw rekening), dan dient het in de originele, schone verpakking te zitten en nooit gebruikt te zijn. Met vriendelijke groeten, Het Zoomalia team
ludovic
1 berichten
ludovic fr
Hallo,Past dit product op alle kranen? Mijn kraan heeft geen schroefdraad en is uitgerust met een douchekop.Bedankt bij voorbaat.
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo, Dit product past niet op douchekoppen. Met vriendelijke groet, Het Zoomalia-team
frederic
1 berichten
frederic fr
de slang hoeveel meter is die precies, want ik heb 9 m nodig? bedankt ik wacht op uw antwoord
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo, De slang is slechts 8 meter lang. Met vriendelijke groet, Het Zoomalia-team

Cookiebeleid
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze site te vergemakkelijken, je gebruikerservaring te verbeteren en om zo te begrijpen hoe onze klanten onze diensten gebruiken. Vertrouwde partners gebruiken deze tools ook in verband met onze advertentieweergave. Je kan je cookies-voorkeuren die toegankelijk zijn via jouw account op elk moment wijzigen..
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze... Lees het vervolg
Keuze instellingen Ik ga akkoord
De Zoomalia-appli Met Family'z verdien je +50 punten bij elke bestelling en profiteer je van realtime meldingen voor het volgen van bestellingen
De Zoomalia-appli Boost je poesje met de Zoomalia app! +1000 punten voor het downloaden en +50 punten voor elke bestelling.