Actieve filters:
Wis filters
Sorteren op Sluiten

Interne hoekfilter

7 antwoorden
U moet ingelogd zijn om deze discussie te volgen of deel te nemen. Inloggen
Manon
5 berichten
manon fr
Hallo, ik heb een goed beplante aquarium van 60 liter en ik wil daar mijn betta inzetten. Is dit filter geschikt of is het te krachtig voor een betta?
Michel
470 berichten
michel fr
Voor een betta volstaat een goed beplante aquarium, geen filter nodig. Een wekelijkse waterverversing van ongeveer 10% is voor hen heel geschikt. Michel
Manon
5 berichten
manon fr
Ik ga schoolvissen en garnalen samen houden en een 60 liter aquarium heeft een filter nodig
Manon
5 berichten
manon fr
In alle gevallen zal ik elke week een verandering van 10% doorvoeren
Michel
470 berichten
michel fr
Betta en garnalen? Een school microvissen en Betta OK. Voor de 50L van mijn kleindochter hebben we een extern Eheim ecco pro 130 filter geïnstalleerd. Voordelen: ruimtebesparing in de tank, een veel groter volume aan filtermassa en gemakkelijker schoon te maken, nadeel duurder in aanschaf. Michel
Manon
5 berichten
manon fr
Ja betta en garnalen, ik heb een heel vredelievende betta die nooit de guppy's heeft aangeraakt waarmee hij was voordat hij bij mij kwam en met een aquarium met heel veel schuilplaatsen kan ik het me veroorloven. Ik ben net klaar met studeren en ik heb niet de middelen voor een extern filter, deze leek me heel goed
Michel
470 berichten
michel fr
Ik geef de voorkeur aan dit soort filter want het is uitgerust met een spraybar. https://www.zoomalia.com/animalerie/sera-fil-60-et-120-filtre-interne-p-20794.html. Michel
Manon
5 berichten
manon fr
Ik heb er ook zo een en hij is echt niet geweldig. Te klein filteroppervlak en daardoor bijna nutteloos

Cookiebeleid
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze site te vergemakkelijken, je gebruikerservaring te verbeteren en om zo te begrijpen hoe onze klanten onze diensten gebruiken. Vertrouwde partners gebruiken deze tools ook in verband met onze advertentieweergave. Je kan je cookies-voorkeuren die toegankelijk zijn via jouw account op elk moment wijzigen..
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze... Lees het vervolg
Keuze instellingen Ik ga akkoord
De Zoomalia-appli Met Family'z verdien je +50 punten bij elke bestelling en profiteer je van realtime meldingen voor het volgen van bestellingen
De Zoomalia-appli Boost je poesje met de Zoomalia app! +1000 punten voor het downloaden en +50 punten voor elke bestelling.