Actieve filters:
Wis filters
Sorteren op Sluiten

Vraag, productdiscussies Binnenfilter Blumodular

83% van klanten

bevelen dit product aan

7 antwoorden
U moet ingelogd zijn om deze discussie te volgen of deel te nemen. Inloggen
Johann
1 berichten
johann fr
Hallo, Ik heb een aquarium van 240 liter; een cayman van FERPLAST maar ik heb de kap van het filter BLUWAVE 07 niet. Ik dacht er een te kopen maar het is onmogelijk om er een te vinden, heeft u dit in uw reserveonderdelen? Anders dacht ik eraan om dit BLUWAVE 07 filter te vervangen door een BLUMODULAR 03, bovendien zal het minder ruimte in beslag nemen. Zal dit voldoende zijn om het water van mijn aquarium goed te filteren? Bedankt
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo, Wij verkopen de kap niet als los onderdeel. We kunnen u echter de blumodular 3 voor uw aquarium aanbevelen. Met vriendelijke groeten, Sandy van Zoomalia
michel
2 berichten
michel fr
Hallo, ik heb een zoutwateraquarium van 240 liter, welke blumodular raadt u mij aan? Bedankt
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo, Wij kunnen u de Blumodular 2 aanbevelen. Met vriendelijke groeten, Het Zoomalia-team
christophe
12 berichten
christophe fr
hallo, bestaat er een adapter die op een Bluwave 09 (ferplast) pomp kan worden bevestigd om de stroom te regelen? Bedankt voor uw antwoord
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo, We hebben helaas dit soort artikel niet.Met vriendelijke groet,Het Zoomalia-team
christophe
12 berichten
christophe fr
hallo, ik heb net een ferplast cayman 110 (230 L) geïnstalleerd met een interne pomp Bluwave 09, het lijkt niet mogelijk om de doorstroming van de pomp aan te passen. Zou een Blumodular pomp dit probleem kunnen oplossen, en welk model zou geschikt zijn voor mijn aquarium. Bedankt als u mij zou kunnen antwoorden
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo,Het is mogelijk om een blumodular pomp toe te voegen maar de (blumodular 03) zou vooral aanvullend werken op de bluwave 09 en niet ter vervanging, want dat zou niet voldoende zijn.Met vriendelijke groeten,Het Zoomalia-team

Cookiebeleid
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze site te vergemakkelijken, je gebruikerservaring te verbeteren en om zo te begrijpen hoe onze klanten onze diensten gebruiken. Vertrouwde partners gebruiken deze tools ook in verband met onze advertentieweergave. Je kan je cookies-voorkeuren die toegankelijk zijn via jouw account op elk moment wijzigen..
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze... Lees het vervolg
Keuze instellingen Ik ga akkoord
De Zoomalia-appli Met Family'z verdien je +50 punten bij elke bestelling en profiteer je van realtime meldingen voor het volgen van bestellingen
De Zoomalia-appli Boost je poesje met de Zoomalia app! +1000 punten voor het downloaden en +50 punten voor elke bestelling.