Actieve filters:
Wis filters
Sorteren op Sluiten

Inlichtingen

2 antwoorden
U moet ingelogd zijn om deze discussie te volgen of deel te nemen. Inloggen
Maeva
2 berichten
maeva fr
Hallo, twee jaar geleden heb ik een automatische Zolia-verdeler gekocht zoals op uw site en de motor begint echt moe te worden. Op de site waar ik hem gekocht heb, was er geen garantie. Is dit het geval op uw site voor dit product? Zo ja, hoe werkt dat in geval van nood? Alvast bedankt, Maeva
Zoomalia
221 berichten
zoomalia fr
Hallo Maeva, Bent u zeker dat u uw Zolia automatische voederbak niet op onze site hebt gekocht? In dat geval nodig ik u uit om mij uw bestelnummer door te geven zodat ik enkele controles kan uitvoeren. De merknaam Zolia is namelijk een exclusief merk van Zoomalia en onze artikelen worden alleen via onze website of in onze winkels verkocht met een garantie van 2 jaar. Ik wacht op uw reactie, Met vriendelijke groeten, Anaïs van Zoomalia
Maeva
2 berichten
maeva fr
Hallo, Ik heb net gecontroleerd, het is hetzelfde ontwerp maar niet hetzelfde merk. Maar het is geruststellend om te weten dat er een garantie is aangezien ik van product zal moeten veranderen. Hartelijk dank, Fijne dag Maeva

Cookiebeleid
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze site te vergemakkelijken, je gebruikerservaring te verbeteren en om zo te begrijpen hoe onze klanten onze diensten gebruiken. Vertrouwde partners gebruiken deze tools ook in verband met onze advertentieweergave. Je kan je cookies-voorkeuren die toegankelijk zijn via jouw account op elk moment wijzigen..
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze... Lees het vervolg
Keuze instellingen Ik ga akkoord
De Zoomalia-appli Met Family'z verdien je +50 punten bij elke bestelling en profiteer je van realtime meldingen voor het volgen van bestellingen
De Zoomalia-appli Boost je poesje met de Zoomalia app! +1000 punten voor het downloaden en +50 punten voor elke bestelling.