Actieve filters:
Wis filters
Sorteren op Sluiten

ik wil graag een golden retriever adopteren

5 antwoorden
U moet ingelogd zijn om deze discussie te volgen of deel te nemen. Inloggen
dyan
3 berichten
dyan fr


hallo,

ik zoek om een golden retriever te adopteren hier zijn mijn criteria:

 

-kleur: zand

-blaffen: weinig

aardigheid: vriendelijk

die in een appartement kan zijn

enz......

 

als je me kunt antwoorden

 

bedankt

Catherine
3 berichten
catherine fr

Hallo,Ik heb het geluk gehad Fidji te adopteren, een Golden Retriever teef die ongeveer 13 jaar bij ons heeft gewoond. De fokker die haar aan ons had verkocht, was op zoek naar baasjes die haar niet de hele dag alleen zouden laten en met een tuin. Ik had ervoor gekozen om bij mijn dochter te blijven en dus thuis te werken en deze liefde op vier poten heeft mij al mijn liefde goed teruggegeven. Maar om haar echt niet de hele dag alleen te laten, werden we allebei gestrest als we meerdere uren uit elkaar moesten doorbrengen... we wisselden af met mijn man en geen vakanties als we haar niet konden meenemen! Tegen het einde van haar leven adopteerden we een kleine poedel en ze vonden het heerlijk om samen te zijn, soms makkelijker om ze een beetje alleen te laten! Lief voor iedereen, kinderen, katten (maar alleen de hare), spullen, nooit iets gekauwd, maar pas op voor salontafels met haar staart, een echte zweep die alles wegveegde. Ik moet vermelden dat ze een haarfabriek was en gelukkig woonden we in een huis, dus ze kon gemakkelijk naar buiten en de schade beperken. Ik had al in een appartement gewoond met een Duitse herder en naar mijn mening moet je dat niet doen met een Golden Retriever! Naast de grote tuin moest ze ook een beetje bewegen omdat het een ras is dat geneigd is tot overgewicht (lichte brokken het grootste deel van haar leven), anders problemen met de heupen... Als je veel liefde te geven hebt, en vooral je aanwezigheid, waarom niet in een appartement? Maar ik raad het alsnog af... Kleine rassen verdragen appartementen beter en... appartementen verdragen kleine honden beter!

dyan
3 berichten
dyan fr

dank u voor uw antwoord

 

maar ik zou toch graag een hond willen

 

Welke is het beste in een appartement:

 

de golden retriever

 

of de labrador!!

Catherine
3 berichten
catherine fr

Naar mijn mening ken ik ook de labrador, hij is veel levendiger, ruwer dan de Golden die erg zacht is en niet op bezoekers springt zoals de Labrador. Maar ik ken verschillende mannelijke Labradors, over het algemeen zijn teven vaak rustiger. Waarom vraagt u niet de mening van een dierenarts? Haast u niet, een grote hond hebben is veel meer beperkend dan een kleine, ik heb het al gegeven, ik weet waar ik het over heb! Ik heb buren die een Labrador teef van een jaar oud bij het asiel hadden geadopteerd om gezelschap te houden aan hun oudere hond van meer dan 4 jaar en ze werden gedwongen haar minder dan een jaar later terug te brengen. Labradors vechten onder elkaar en hoewel het in dit geval om twee teven ging, waren er vreselijke gevechten met extra dierenartskosten om hen meerdere keren te hechten (!) en nog erger met reuen... Meer zachtaardigheid en bedaardheid met Golden Retrievers, maar meer haar, onderhoud en tederheid om hen te bieden.

Aan u de keuze, u neemt er een voor 12/13 jaar...... maar misschien blijft u niet in een appartement? Ik heb een vriendin die net een Chihuahua in een appartement heeft genomen, een beetje klein maar echt ideaal! (zonder te vergeten dat kleine rassen een langere levensverwachting hebben)

Marie
1 berichten
marie fr
Goedemiddag Meneer, we hebben net een kleine Golden Retriever LOF geadopteerd, uit een hele goede fokkerij, schattig, mooi, vriendelijk, gehoorzaam, een echte schat. Hij is 3 maanden oud en woont al anderhalve maand in een appartement. Helaas heeft mijn moeder net ernstige gezondheidsproblemen gekregen en ik zal het komende jaar fulltime voor haar moeten zorgen. Ik weet dus niet hoe ik ook voor onze kleine Golden kan zorgen. Ik ben dus op zoek naar een familie of betrouwbare mensen om hem aan te geven... met tegenzin, dat geef ik toe... waar bent u? Bent u nog steeds geïnteresseerd? Met vriendelijke groet, Marie
Cécile
1 berichten
cécile fr
Goedemorgen mevrouw, is uw kleine golden nog steeds op zoek naar een adoptiegezin?

Cookiebeleid
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze site te vergemakkelijken, je gebruikerservaring te verbeteren en om zo te begrijpen hoe onze klanten onze diensten gebruiken. Vertrouwde partners gebruiken deze tools ook in verband met onze advertentieweergave. Je kan je cookies-voorkeuren die toegankelijk zijn via jouw account op elk moment wijzigen..
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze... Lees het vervolg
Keuze instellingen Ik ga akkoord
De Zoomalia-appli Met Family'z verdien je +50 punten bij elke bestelling en profiteer je van realtime meldingen voor het volgen van bestellingen
De Zoomalia-appli Boost je poesje met de Zoomalia app! +1000 punten voor het downloaden en +50 punten voor elke bestelling.