Actieve filters:
Wis filters
Sorteren op Sluiten

Vraag, productdiscussies Loophulpmiddel voor honden

85% van klanten

bevelen dit product aan

3 antwoorden
U moet ingelogd zijn om deze discussie te volgen of deel te nemen. Inloggen
sophie
2 berichten
sophie fr
welke maat had u voor uw hond genomen alstublieft dank u bij voorbaat voor uw antwoord
Ellen
2 berichten
ellen fr
Bonjour, Regardez le descriptif jusqu'au bout, vous devriez normalement connaître le poids de votre chien. En fonction de ça, vous choisissez la taille. Si vous hesitez entre 2 tailles, prenez la taille superieure pour que le chien soit a l'aise
Patricia
2 berichten
patricia fr
Hallo, is deze loophulp geschikt voor reuen? Kunnen ze hun behoefte (plassen en poepen) doen zonder hinder?
Ellen
2 berichten
ellen fr
Hallo,Uw hond zal zijn behoefte kunnen doen zoals gewoonlijk, dit harnas belemmert de evacuatie niet, ongeacht of uw hond een reu of een teef is.Ik had het gekocht voor een Duitse herder van 54 kg die leed aan dysplasie en gedeeltelijke verlamming van de achterste ledematen. Het was een comfort voor de hond, vooral om de trap op en af te gaan, het was veel beter dan een riem onder de buik te plaatsen, wat de buik en organen samendrukt. Het was ook comfortabeler voor mij, het verlichtte mijn schouders en het was zeer stevig. Mijn Gaia is helaas overleden aan nierfalen.Aarzel niet om het te kopen

Cookiebeleid
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze site te vergemakkelijken, je gebruikerservaring te verbeteren en om zo te begrijpen hoe onze klanten onze diensten gebruiken. Vertrouwde partners gebruiken deze tools ook in verband met onze advertentieweergave. Je kan je cookies-voorkeuren die toegankelijk zijn via jouw account op elk moment wijzigen..
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze... Lees het vervolg
Keuze instellingen Ik ga akkoord
De Zoomalia-appli Met Family'z verdien je +50 punten bij elke bestelling en profiteer je van realtime meldingen voor het volgen van bestellingen
De Zoomalia-appli Boost je poesje met de Zoomalia app! +1000 punten voor het downloaden en +50 punten voor elke bestelling.