Actieve filters:
Wis filters
Sorteren op Sluiten

huis hygiëne

1 réponse
U moet ingelogd zijn om deze discussie te volgen of deel te nemen. Inloggen
beyda
1 berichten
beyda fr


hallo iedereen,

Ik zou graag willen weten of jullie ideeën hebben om te voorkomen dat kattenbakvulling overal in huis rond ligt. Mijn oude kattenbakmat is niet meer zo effectief, als jullie weten waar je goede goedkope kunt vinden, dank je....

fijne dag.

MarinePRO
11 berichten
marinepro fr

Hallo, U kunt kattenbakmatten vinden op onze website: https://www.zoomalia.com/animalerie/tapis-sortie-de-litiere-c-201-g-210-1.html !

Als u overal in uw huis kattenbakvullingresten vindt, moet u ook andere parameters in overweging nemen: zijn de korrels van de kattenbakvulling misschien te fijn? Zijn de randen van de kattenbak van uw kat misschien niet hoog genoeg?

Ook, als uw kat lang haar heeft, bestaan er specifieke zwaardere kattenbakvullingen met grotere korrels om te voorkomen dat ze aan de vacht van uw katachtige blijven plakken.

 

Een hele mooie dag gewenst!

Marine van Zoomalia


Cookiebeleid
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze site te vergemakkelijken, je gebruikerservaring te verbeteren en om zo te begrijpen hoe onze klanten onze diensten gebruiken. Vertrouwde partners gebruiken deze tools ook in verband met onze advertentieweergave. Je kan je cookies-voorkeuren die toegankelijk zijn via jouw account op elk moment wijzigen..
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze... Lees het vervolg
Keuze instellingen Ik ga akkoord
De Zoomalia-appli Met Family'z verdien je +50 punten bij elke bestelling en profiteer je van realtime meldingen voor het volgen van bestellingen
De Zoomalia-appli Boost je poesje met de Zoomalia app! +1000 punten voor het downloaden en +50 punten voor elke bestelling.