Actieve filters:
Wis filters
Sorteren op Sluiten

Vraag, productdiscussies Kattenbakvulling houtkorrels met cacao LIKAO

84% van klanten

bevelen dit product aan

6 antwoorden
U moet ingelogd zijn om deze discussie te volgen of deel te nemen. Inloggen
JOANY
1 berichten
joany fr
Hallo,Heeft dit kattenbakvulling een vervaldatum?Ik heb maar één konijn, is het verstandig om een grote verpakking (2x12kg) te kopen?Als ik de zak elke keer goed sluit en het op een droge plaats bewaar, gaat dat goed?Bedankt.
delphine
1 berichten
delphine fr
Hallo Joany, geen houdbaarheidsdatum want het is natuurlijk hout. Ik heb het hele zakje in een plastic voedselcontainer gedaan, ik gebruik het de hele tijd. Neem de grootste mogelijke zak qua prijs/gewicht, want het werkt heel goed en ruikt helemaal niet. Ik verander elke dag om wat korrels toe te voegen op de plekken waar het konijn plast. Fijne dag voor jou. Delphine.
Clarisse
2 berichten
clarisse fr
Hallo, is dit echt geschikt voor konijnen, die de neiging hebben om alles te proeven (zelfs hun bodembedekking)? Is het feit dat het cacao is niet gevaarlijk? En zullen de essentiële oliën die erin zitten hen niet storen gezien hun zeer gevoelige ademhalingssysteem? Bedankt!
Myriam RIOUAL
1 berichten
myriam rioual fr
Hallo, ik heb dit strooisel voor mijn konijn gekocht; hij is er dol op en het is minder vuil dan een strooisel van houtsnippers waarbij de ogen van het konijn stof kunnen krijgen. Ook ruikt het strooisel minder, ik hoef het minder vaak te vervangen en mijn konijn eet het niet. Ik hoop dat ik hiermee antwoord heb gegeven, zeer tevreden over dit geweldige strooisel.

Cookiebeleid
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze site te vergemakkelijken, je gebruikerservaring te verbeteren en om zo te begrijpen hoe onze klanten onze diensten gebruiken. Vertrouwde partners gebruiken deze tools ook in verband met onze advertentieweergave. Je kan je cookies-voorkeuren die toegankelijk zijn via jouw account op elk moment wijzigen..
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze... Lees het vervolg
Keuze instellingen Ik ga akkoord
De Zoomalia-appli Met Family'z verdien je +50 punten bij elke bestelling en profiteer je van realtime meldingen voor het volgen van bestellingen
De Zoomalia-appli Boost je poesje met de Zoomalia app! +1000 punten voor het downloaden en +50 punten voor elke bestelling.