Actieve filters:
Wis filters
Sorteren op Sluiten

Vraag, productdiscussies Houten trap met slaapplaats Zeppelin Zolia Orthopedic

92% van klanten

bevelen dit product aan

4 antwoorden
U moet ingelogd zijn om deze discussie te volgen of deel te nemen. Inloggen
Roxane
1 berichten
roxane fr

Hallo,

Wat is het maximale gewicht voor de hond? Er staat geen informatie over in de details.

Bedankt,
Roxane
Sabine
4 berichten
sabine fr
Hallo, wat is het TOTALE GEWICHT van de trap alstublieft? Ik wil het gebruiken voor mijn busje en ik ben bang dat het te zwaar is. Dank u wel! PS: ja, het moet in het voertuig blijven. Eigenlijk is het een wooneenheid geplaatst op een pick-up en er is erg weinig ruimte (nog een uitdaging naast het gewicht). Hellingbanen zijn te steil gezien de beschikbare ruimte (maximale lengte 80cm). Het ideale is dus een klein trapje van 50-60cm hoog, heel smal (30cm), licht en -het allerbeste om ruimte te optimaliseren- met opbergruimte: ofwel een hok ofwel een ruimte om de brokken op te bergen. En het moet iets veiligs zijn voor mijn oude hondje van slechts 2,5kg maar die niet meer zo goed ziet. Dat is extreem moeilijk te vinden dus dit model kan interessant zijn maar ik ben bang dat het te zwaar is in verhouding tot het toegestane totaalgewicht (ik ga een rondreis door Frankrijk maken met mijn dieren en dus het hele jaar leven...en het maximaal toegestane gewicht is snel bereikt)
Dorothee
5 berichten
dorothee fr
Ik heb 2 honden van 8,7 kg max maar mijn neefje van 25kg speelt ermee
jacqueline
3 berichten
jacqueline fr

Bonjour, Je viens de me peser avec et sans l'engin: le poids est environ de 8 kg. Mais je ne comprends pas bien votre installation, mais c'est à vous de juger.
Sabine
4 berichten
sabine fr
Merci BEAUCOUP Jacqueline !!!! C'est adorable à vous. Bonne soirée.

Cookiebeleid
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze site te vergemakkelijken, je gebruikerservaring te verbeteren en om zo te begrijpen hoe onze klanten onze diensten gebruiken. Vertrouwde partners gebruiken deze tools ook in verband met onze advertentieweergave. Je kan je cookies-voorkeuren die toegankelijk zijn via jouw account op elk moment wijzigen..
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze... Lees het vervolg
Keuze instellingen Ik ga akkoord
De Zoomalia-appli Met Family'z verdien je +50 punten bij elke bestelling en profiteer je van realtime meldingen voor het volgen van bestellingen
De Zoomalia-appli Boost je poesje met de Zoomalia app! +1000 punten voor het downloaden en +50 punten voor elke bestelling.