Actieve filters:
Wis filters
Sorteren op Sluiten

Vraag, productdiscussies Houten kattenhokje, ZOLIA Twixie

91% van klanten

bevelen dit product aan

9 antwoorden
U moet ingelogd zijn om deze discussie te volgen of deel te nemen. Inloggen
Sandrine
1 berichten
sandrine fr
Très déçue également. Montage plus compliqué qu'un meuble Ikea ;-) Les trous pour visser n'existent quasiment pas. Le porte d'entrée me semble petite. Le revêtement vert est de mauvaise qualité tout comme la lasure ou la peinture de la maisonnette. Dommage. Je ne conseille pas. Trop chère pour ce que c'est
Fabrice
1 berichten
fabrice fr
Hallo, de promotie van de maand geeft aan dat dit kattenhuisje 29€ is, maar dit product kan niet worden besteld tegen dit tarief. Zou u de prijs kunnen aanpassen naar 29€ zoals aangegeven door de promotie? Dank u.
Corinne
3 berichten
corinne fr
Als antwoord op Fabrice, ik denk dat u de promotie voor dit kattenhuis voor de prijs van 29,99 € gemist heeft. Met vriendelijke groeten.
Lloria
1 berichten
lloria fr
Fabrice, de promotie is gewoon afgelopen
FABRICE
1 berichten
fabrice fr
Ik raad u niet aan meer dan 30 euro te betalen! De foto komt niet overeen met het ontvangen model. Poten zijn kleiner. Gewone kruiskopschroef, geen boringen in de zijpanelen, alle planken zijn slechts 8mm dik...
Corinne
3 berichten
corinne fr
Ik heb dit kattenhuis besteld en ik ben er heel blij mee, het is goed ontworpen! De dikte van het hout is correct. Vannacht hadden we een zware storm en de kat bleef mooi droog. Dus zeer tevreden met mijn aankoop van 29,99 €.
Sylvie
1 berichten
sylvie fr
Bonjour,

Vous avez dû manqué la promotion. J'en ai acheté deux à 29 €, il y a une quinzaine de jours.

Bonne journée;
Patricia
1 berichten
patricia fr
Uw kattenhuis is van hout en is al voorzien van een lazuur. Dit materiaal heeft echter regelmatig onderhoud nodig (minstens één keer per jaar) met een beits of een behandeling die niet schadelijk is voor dieren. Herinner de klanten hieraan, ze lezen niet de hele beschrijvingspagina!
Marie Christine
1 berichten
marie christine fr
Hallo, naar mijn mening is het hok van mijn kat niet gelazuurd, maar ik denk dat het behandeld is omdat er geen bijzondere geuren zijn, dus ik denk niet dat het schadelijk is voor dieren, maar mijn kat

Cookiebeleid
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze site te vergemakkelijken, je gebruikerservaring te verbeteren en om zo te begrijpen hoe onze klanten onze diensten gebruiken. Vertrouwde partners gebruiken deze tools ook in verband met onze advertentieweergave. Je kan je cookies-voorkeuren die toegankelijk zijn via jouw account op elk moment wijzigen..
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze... Lees het vervolg
Keuze instellingen Ik ga akkoord
De Zoomalia-appli Met Family'z verdien je +50 punten bij elke bestelling en profiteer je van realtime meldingen voor het volgen van bestellingen
De Zoomalia-appli Boost je poesje met de Zoomalia app! +1000 punten voor het downloaden en +50 punten voor elke bestelling.