Actieve filters:
Wis filters
Sorteren op Sluiten

Vraag, productdiscussies Houten hondenhok met terras en PVC dak Zolia Maui

93% van klanten

bevelen dit product aan

11 antwoorden
U moet ingelogd zijn om deze discussie te volgen of deel te nemen. Inloggen
Sophie
1 berichten
sophie fr
Hallo, wat is de dikte van het hout?
LISETTE
1 berichten
lisette fr
Hallo, 10mm.
domitille
2 berichten
domitille fr
Hallo, ik zoek een hondenhok voor een Zwitserse Witte Herder van ongeveer 30kg (ze zou nog iets moeten aandikken, ze is slechts één jaar oud). Is dit hondenhok geschikt? Het is niet makkelijk om een idee te krijgen door alleen naar de afmetingen te kijken..Bedankt!
Pascaline
1 berichten
pascaline fr
BonjourMon berger australien y est très bien. Il pèse 33 kg ☺️
Corinne
11 berichten
corinne fr
Hallo, ik zou graag een lamellendeur willen toevoegen, is dat mogelijk met dit model? Dank u wel.
Audrey
1 berichten
audrey fr
Bonjour Ils m en ont proposé une porte a lamelle mais c pas le top jelle est pas trop faite pour cette niche je me le suis fait un petit liteau puis de la toile cirée transparente rigide a Gifi c le top et j en ai fait une pour la fenêtre pour l hiver
Ducuing
2 berichten
ducuing fr
Hallo, de kennel is geschikt voor een Mechelse herder, het is groot genoeg. Bedankt.
Elodie
4 berichten
elodie fr
Bonsoir je ne pense pas
Elodie
4 berichten
elodie fr
Goedenavond ik heb een Duitse herder en het is perfect
Ducuing
2 berichten
ducuing fr
Hallo, ik wilde weten of de voerbak en het speeltje bij het hondenhok inbegrepen zijn. Ik dank u.
Elodie
4 berichten
elodie fr
Bonsoir je l’ai acheté les mois dernier et seul la niche est vendue (aucun accessoire à côté)

Cookiebeleid
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze site te vergemakkelijken, je gebruikerservaring te verbeteren en om zo te begrijpen hoe onze klanten onze diensten gebruiken. Vertrouwde partners gebruiken deze tools ook in verband met onze advertentieweergave. Je kan je cookies-voorkeuren die toegankelijk zijn via jouw account op elk moment wijzigen..
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze... Lees het vervolg
Keuze instellingen Ik ga akkoord
De Zoomalia-appli Met Family'z verdien je +50 punten bij elke bestelling en profiteer je van realtime meldingen voor het volgen van bestellingen
De Zoomalia-appli Boost je poesje met de Zoomalia app! +1000 punten voor het downloaden en +50 punten voor elke bestelling.