Actieve filters:
Wis filters
Sorteren op Sluiten

Vraag, productdiscussies Hondenhok in hout met puntdak Akira Zolia

86% van klanten

bevelen dit product aan

30 antwoorden
U moet ingelogd zijn om deze discussie te volgen of deel te nemen. Inloggen
Mathieu
1 berichten
mathieu fr
Niche van zeer slechte kwaliteit, de planken zijn dun als karton. Ik heb spijt van mijn aankoop.
gaylord
1 berichten
gaylord fr
Hallo, welke maat hondenhok zou u aanbezen voor een volwassen Duitse jachtterriër? Met vriendelijke groeten,
Laura
1 berichten
laura fr
Ik zou niet op uw vraag kunnen antwoorden, maar ik kan u vertellen dat het echt van slechte kwaliteit is. Ik had gewild dat iemand het me had verteld voordat ik het kocht! Met vriendelijke groeten,
Ange
3 berichten
ange fr
Hallo, welke maat raadt u aan voor een Jack Russell Terrier? Het is een puppy maar ik zou graag willen dat hij deze kan houden tot hij volwassen is. Bedankt ☺️
Armelle
1 berichten
armelle fr
Voor mijn 1 jaar oude Jack heb ik maat S genomen. Ideaal voor zijn grootte
ghyslaine
2 berichten
ghyslaine fr
Hallo,Ik heb dit hondenhok gekocht, de kleinste maat, om een kat onderdak te bieden, die van mijn dochter die steeds naar buiten ging en 's nachts terugkwam.. Helaas is hij sindsdien verdwenen! Het hondenhok wacht nog steeds op hem in de tuin. Ghyslaine
Sarah
1 berichten
sarah fr

Hallo,

Welke maat hondenhok is nodig voor een mannelijke Drathaar (jachthond), alstublieft? Volwassen grootte 61 tot 68 cm - 32 kg. Aangezien de hond niet in huis zal komen, zal hij zijn tijd buiten de jacht in de tuin en in zijn hok doorbrengen. Hij heeft dus een comfortabel hok nodig om de winter door te komen.

Dank u.

Met vriendelijke groet,

Sarah.
tiffany
1 berichten
tiffany fr
Hallo, ik heb het XL hondenhok gekocht voor onze hond van 40kg, maar de vloer hield het geen uur vol, hij brak meteen. Het hok is prima, maar voor KLEINE honden. Met vriendelijke groet
Jessica
2 berichten
jessica fr
Hallo, welke maat voor een fila sao Miguel teef van 27 kg, 60 cm schofthoogte en 80 cm lengte.... bedankt
Angelique
1 berichten
angelique fr
Hallo, ik heb een beagle van 2 jaar die ongeveer 10 kilo weegt, maat S is voldoende voor dit hondenhok, hij zal niet veel groeien. Bedankt
Jimmy
1 berichten
jimmy fr
Hallo,Kunt u mij vertellen wanneer het hondenhok XL weer beschikbaar zal zijn? Bovendien, is de maat XL geschikt voor een ROTTWEILER?Bedankt voor uw reactie.
Franck
1 berichten
franck fr
Bonjour, Le toit s'ouvre-t-il pour faciliter le nettoyage? Merci.
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Bonjour, Non le toit ne cette niche ne se soulève pas. Cordialement, L'équipe Zoomalia
Julie
1 berichten
julie fr
Hallo, Voor een bouvier van 46 kg, is de XL hondenhok goed?
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr

Bonjour, Cette niche risque d'être un peu juste pour votre chien. Nous pouvons vous diriger vers ce type de produit : https://www.zoomalia.com/animalerie/niche-avec-terrasse-castle-p-30328.html

Cordialement,
L'équipe Zoomalia
bernard
1 berichten
bernard fr
Hallo, is dit hondenhok groot genoeg voor een Berner Sennenhond? Met vriendelijke groeten
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo, Deze hondenhok is helaas waarschijnlijk te klein voor uw Berner Sennenhond. Met vriendelijke groeten, Het Zoomalia-team
LAETITIA
1 berichten
laetitia fr
Goedenavond, dit hondenhok zou voor een Rottweiler zijn. Zou de XL groot genoeg zijn? Met vriendelijke groeten.
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Bonjour, La taille XL conviendra pour un Rottweiller. Cordialement, L'équipe Zoomalia
nicole
1 berichten
nicole fr
hallo, ik krijg een Malinois kruising Beauceron, welke afmetingen moet zijn hok hebben, bedankt
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo, Wij raden de XL aan. Met vriendelijke groet, Het Zoomalia team
Ludivine
1 berichten
ludivine fr
Hallo, wij hebben een Boxer, het is een kleine maat, ze is net als haar moeder! je zou kunnen denken dat ze 1 jaar oud is!! Haar mand is ongeveer 70 x 50, en ze heeft ruimte! Welke maat zou u ons aanraden? M? Het is de doorgang bij de ingang waar we ons zorgen over maken! Bedankt voor uw antwoord
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo, Als uw hond inderdaad klein van stuk is, moet maat M geschikt zijn. De afmetingen van de ingang zijn: 30,5 x 39 cm. Met vriendelijke groet, Het Zoomalia-team
Hélène
1 berichten
hélène fr
Hallo, welke maat moet ik nemen voor een cocker? Alvast bedankt
Christine
1 berichten
christine fr
Hallo, we wachten op de adoptie van een kleine teef, een mix van golden retriever en border, maar blijkbaar van klein formaat aangezien de ouders niet erg groot zijn en we hebben absoluut geen idee welke maat hondenhok we moeten kiezen. Kunt u ons adviseren? Alvast bedankt. Met vriendelijke groet, C BONTEMPS
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo, Wij kunnen u maat M aanbevelen. Met vriendelijke groet, Het Zoomalia-team
Angélique
1 berichten
angélique fr
HalloEen kleine Mechelse herder komt begin december bij ons en ik vroeg me af welke maat hondenhok ideaal zou zijn? Zou maat M voldoende zijn of kan ik beter direct voor XL gaan? Met vriendelijke groet,Angélique
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr

Goedendag, Wij adviseren u maat XL.
Met vriendelijke groet,
Het Zoomalia-team

Cookiebeleid
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze site te vergemakkelijken, je gebruikerservaring te verbeteren en om zo te begrijpen hoe onze klanten onze diensten gebruiken. Vertrouwde partners gebruiken deze tools ook in verband met onze advertentieweergave. Je kan je cookies-voorkeuren die toegankelijk zijn via jouw account op elk moment wijzigen..
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze... Lees het vervolg
Keuze instellingen Ik ga akkoord
De Zoomalia-appli Met Family'z verdien je +50 punten bij elke bestelling en profiteer je van realtime meldingen voor het volgen van bestellingen
De Zoomalia-appli Boost je poesje met de Zoomalia app! +1000 punten voor het downloaden en +50 punten voor elke bestelling.