Actieve filters:
Wis filters
Sorteren op Sluiten

Vraag, productdiscussies Hondenbar ZOLIA IZZY BAR

91% van klanten

bevelen dit product aan

25 antwoorden
U moet ingelogd zijn om deze discussie te volgen of deel te nemen. Inloggen
Anne
1 berichten
anne fr
Hallo, welke maat raadt u mij aan voor een Rottweiler, M+ of L+?
GUY
1 berichten
guy fr
Goedendag, voor grote honden geen probleem
Justine
1 berichten
justine fr
Hallo,Is het beter voor een Duitse herder om M+ of L+ te kiezen?Met vriendelijke groet
VINCENT
2 berichten
vincent fr
Hallo. Ik heb de M+ gekocht voor mijn Newfoundlandse teef en ik denk dat het voor een Duitse herder voldoende zou zijn. De hoogte van de L+ is hetzelfde, het is de capaciteit van de kommen die verschilt.
emmnuelle
1 berichten
emmnuelle fr
hallo, worden de voerbakken geleverd met de houder? dank u
Sabrina
2 berichten
sabrina fr
Hallo, heeft u dit product in maat S alstublieft? Dank u
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo, Dit product wordt momenteel aangevuld, het is in april weer beschikbaar. Met vriendelijke groet, Het Zoomalia-team
Céline
1 berichten
céline fr
Bonjour, quelle taille me conseillez-vous pour un tervueren ? Merci pour votre réponse
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Bonjour, La taille M ou M+ conviendra pour votre chien. Cordialement, L'équipe Zoomalia
angelique
2 berichten
angelique fr
BonjourQuelle taille me conseillez vous s ou m pour mon sharpeimerci
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Bonjour, La taille S conviendra. Cordialement, L'équipe Zoomalia
Margaux
1 berichten
margaux fr
Hallo, Welke maat raadt u mij aan voor mijn bordercollie? Alvast bedankt.
Carole
1 berichten
carole fr
Hallo, welke maat raadt u aan voor een husky? Bedankt
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo, Wij raden referentie 70615 aan. Vriendelijke groeten, Het Zoomalia-team
Laetitia
3 berichten
laetitia fr
Hallo, welke maat ZOLIA IZZY BAR zou u adviseren voor een Cane Corso? Bedankt alvast voor uw antwoord. Met vriendelijke groet,
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo, U moet de grootste maat nemen, ref 70616. Met vriendelijke groeten, Het Zoomalia-team
Cassandre
1 berichten
cassandre fr
Hallo, Ik heb een boxer en ik zou graag willen weten welke maat het meest geschikt zou zijn tussen M+ of L+. Bedankt alvast.
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo, Maat M zou geschikt moeten zijn voor uw boxer. Met vriendelijke groeten, Het Zoomalia-team
delphine
1 berichten
delphine fr
Hallo, welke maat voerbak zou u aanbevolen voor een Berner Sennenhond? M of L? Alvast bedankt.
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo, maat L is meer geschikt. Met vriendelijke groet, Het Zoomalia-team
245367
1 berichten
245367 fr
Hallo, waarom staat op de voerbak een prijs van 12,95 vermeld en als ik hem wil bestellen, wordt de prijs 14,95? Alvast bedankt.
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo, De prijs van 12,95€ is de prijs per set van 3. De prijs per stuk is 14,95€. Met vriendelijke groeten, Het Zoomalia-team
jimmi
1 berichten
jimmi fr
Hallo, welke maat raadt u mij aan voor een Amerikaanse stafford? M of L... bedankt
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo, Voor uw Amerikaanse stafford raden wij maat M aan, of zelfs L afhankelijk van de huidige grootte van zijn/haar voerbakken. Met vriendelijke groet, Madeline van Zoomalia

Cookiebeleid
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze site te vergemakkelijken, je gebruikerservaring te verbeteren en om zo te begrijpen hoe onze klanten onze diensten gebruiken. Vertrouwde partners gebruiken deze tools ook in verband met onze advertentieweergave. Je kan je cookies-voorkeuren die toegankelijk zijn via jouw account op elk moment wijzigen..
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze... Lees het vervolg
Keuze instellingen Ik ga akkoord
De Zoomalia-appli Met Family'z verdien je +50 punten bij elke bestelling en profiteer je van realtime meldingen voor het volgen van bestellingen
De Zoomalia-appli Boost je poesje met de Zoomalia app! +1000 punten voor het downloaden en +50 punten voor elke bestelling.