Actieve filters:
Wis filters
Sorteren op Sluiten

Vraag, productdiscussies Hondenbar

87% van klanten

bevelen dit product aan

35 antwoorden
U moet ingelogd zijn om deze discussie te volgen of deel te nemen. Inloggen
Adeline
1 berichten
adeline fr
Hallo, wanneer wordt dit product opnieuw aangevuld? 30390Bar voor honden, 2 × 1,8 l/ø 20 cm verstelbaar tot 40 cm
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr

Bonjour, Ce produit est en cours de réapprovisionnement et sera à nouveau disponible dans les prochains jours. Cordialement, L'équipe Zoomalia
Julie
1 berichten
julie fr
Hallo, welke maat zou u aanbevelen voor een Labrador Retriever? Bedankt
Elodie
1 berichten
elodie fr
Hallo.Welke van de verschillende maten van hondenbar is het meest geschikt voor een mannelijke Australische herder?Dank u.
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo, De kommen van 1.8 en 4.5 liter zijn perfect geschikt voor uw hond. Met vriendelijke groet, Het Zoomalia-team
Amelie
2 berichten
amelie fr
Hallo Welke diameters zijn er nodig voor een vrouwelijke Rottweiler? Alvast bedankt
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo, Wij adviseren referentie 30392 voor een rottweiler. Vriendelijke groeten, Het Zoomalia-team
Anaïs
1 berichten
anaïs fr
Hallo, welke maat moet ik nemen voor een chow chow? Bedankt bij voorbaat.
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo, Wij raden referentie 30391 aan. Met vriendelijke groeten, Het Zoomalia-team
Dylan
1 berichten
dylan fr
Hallo, mijn vraag is misschien dom, maar ik wil het zeker weten. Als ik dit artikel voor mijn hond besteld heb, zijn de voerbakken dan inbegrepen bij de bar? Alvast bedankt.
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo, De voerbakken worden meegeleverd. Met vriendelijke groeten, Het Zoomalia-team
Nathalie
1 berichten
nathalie fr
Hallo,Met 2 honden van verschillende leeftijd en dus grootte, zou ik graag willen weten of de voerbakken onafhankelijk van elkaar verstelbaar zijn? BEDANKT
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo, wij betreuren het maar dit model is niet onafhankelijk verstelbaar. Wij stellen u referentie:64247 voor, die dit soort afstellingen toelaat. Met vriendelijke groeten, Het Zoomalia-team
François
1 berichten
françois fr
hallo kunt u mij de referentie geven voor een HUSKY puppy alstublieft
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo, Het hangt ervan af of u dit artikel wilt bewaren tot uw hond volwassen is. Zo ja, dan raden wij u de grote model bar aan: Bar voor honden , 2 × 4,5 l/ø 28 cm, verstelbaar tot 60 cm. Met vriendelijke groeten, Het Zoomalia-team
philippe
1 berichten
philippe fr
hallo, kunt u mij het referentienummer geven voor een Boxer teef en voor een Shih Tzu, alstublieft?
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo, Voor een boxer adviseren we het model: Hondenbar, 2 × 4,5 l/ø 28 cm verstelbaar tot 60 cmVoor een shih tzu adviseren we het model: Hondenbar, 2 × 0,75 l/ø 15 cm verstelbaar tot 27 cm Met vriendelijke groet, Het Zoomalia-team
Deborah
2 berichten
deborah fr
Hallo, welk model (maat) zou u aanbevelen voor een bullterriër? Mvg.
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo, Wij adviseren het model Bar voor honden, 2 × 1,8 l/ø 20 cm verstelbaar tot 40 cm (referentie 30390) Met vriendelijke groeten, Het Zoomalia-team
sebastien
1 berichten
sebastien fr
Hallo,Welke inhoud raadt u aan voor een windhond (25 kg volwassen en 60 cm schofthoogte)?Alvast bedankt
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo, Wij kunnen u het grootste model adviseren dat verstelbaar is tot 60 cm hoogte. 30392 Bar voor honden, 2 × 4,5 l/ø 28 cmhttps://www.zoomalia.com/animalerie/bar-voor-honden-p-9605.html Met vriendelijke groeten, Sandy van Zoomalia
carolin
2 berichten
carolin fr
goedenavond,Wat is de minimale en maximale hoogte voor het model met een diameter van 20 cm alstublieft?Heel erg bedanktCB
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo, Hier is de maximale hoogte: 40 cm, en de minimale hoogte: 9,5 cm. Met vriendelijke groet, Sandy van Zoomalia
AUDREY
1 berichten
audrey fr
Hallo, Kunt u mij alstublieft de afmetingen geven voor het artikel: 30389 Hondenbar, 2 × 0,75 l/ø 15 cmAlvast bedankt!
NATHALIE
2 berichten
nathalie fr
Hallo, de maat 20 cm, kunt u mij de totale hoogte en breedte geven met de voet? Ik ben beperkt in ruimte en ik zou niet willen dat we over de voeten struikelen. Hartelijk dank. Fijne dag. Nathalie.
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo, De hondenbar met een diameter van 20cm heeft een breedte van 28cm en een verstelbare hoogte tot 40cm. Met vriendelijke groeten, Christelle van Zoomalia
Marine
1 berichten
marine fr
Hallo, welke maat moet ik nemen voor een Labrador? Met vriendelijke groet
Catherine
1 berichten
catherine fr
Hallo,Ik wil graag de exacte afmetingen van de voerbakken weten voor product 30392 (diameter en hoogte). Een van mijn vrienden had problemen met een soortgelijk product, de voerbak was bedoeld voor 4,5l maar bevatte nog geen 3l. Dus ik ben voorzichtig. Dank u. Met vriendelijke groet.
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo, De voerbakken hebben een diameter van 28cm en een hoogte van 4cm. Met vriendelijke groeten, Christelle van Zoomalia
chantal
1 berichten
chantal fr
hallo, ik wilde weten welke maat ik moet nemen voor een grote boxer, bedankt
candide
1 berichten
candide fr
bonjour je voudrais savoir quelle taille pour un berger allemand.merci
Sammy
1 berichten
sammy fr
Hallo, ik wilde weten of bij de verstelbare voerbaksteun de 2 schalen (voerbakken) erbij worden verkocht (inhoud 1,8l) en of ze in het pakket zitten?
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo,De kommen worden inderdaad verkocht met de steun.Met vriendelijke groet,Het Zoomalia-team

Cookiebeleid
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze site te vergemakkelijken, je gebruikerservaring te verbeteren en om zo te begrijpen hoe onze klanten onze diensten gebruiken. Vertrouwde partners gebruiken deze tools ook in verband met onze advertentieweergave. Je kan je cookies-voorkeuren die toegankelijk zijn via jouw account op elk moment wijzigen..
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze... Lees het vervolg
Keuze instellingen Ik ga akkoord
De Zoomalia-appli Met Family'z verdien je +50 punten bij elke bestelling en profiteer je van realtime meldingen voor het volgen van bestellingen
De Zoomalia-appli Boost je poesje met de Zoomalia app! +1000 punten voor het downloaden en +50 punten voor elke bestelling.