Actieve filters:
Wis filters
Sorteren op Sluiten

Vraag, productdiscussies Autostoel voor honden

76% van klanten

bevelen dit product aan

13 antwoorden
U moet ingelogd zijn om deze discussie te volgen of deel te nemen. Inloggen
Anne
1 berichten
anne fr
Hallo, kan het autostoeltje alleen gebruikt worden, zonder de doos/verhoger? Bedankt
CHRISTINE
1 berichten
christine fr
ja geen probleem deze stoel is echt handig ik raad het aan, in het tweede deel kun je het voedsel, water, bakjes, speelgoed opbergen! bovendien is de hond goed beschermd!
BRIGITTE
2 berichten
brigitte fr
Hallo,

Ik ben op zoek naar een verhoger zodat mijn kleine York tijdens het rijden naar buiten kan kijken. Ik twijfel tussen dit model tas en die met een luchtgevulde kussen verhoger die ook op uw website beschikbaar is: welke heeft de hoogste verhoger?

Bedankt voor uw reactie
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Bonjour, Les deux modèles sont équivalents, l'avantage de celui-ci est qu'il se transforme facilement en couchage, il est plus pratique. Le second en revanche sera légèrement plus haut, ce qui dans votre cas, peut être plus adapté. https://www.zoomalia.com/animalerie/siege-rehausseur-a-coussin-d-air-p-24158.html Cordialement, L'équipe Zoomalia
SEVERINE
1 berichten
severine fr
Hallo, ik zou graag willen weten of deze een verwijderbaar kussen heeft om te kunnen wassen en of de band elastisch is of niet? Alvast bedankt.
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Bonjour, Le coussin est amovible et lavable à 30°. La sangle n'est pas élastique. Cordialement, L'équipe Zoomalia
sabine
1 berichten
sabine fr
Hallo, kunt u mij vertellen of er per se hoofdsteunen aan de achterkant van de bank nodig zijn om de stoel te bevestigen? Bedankt voor uw antwoord :)
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo, Ja, want er moet een bevestigingsriem achter de hoofdsteun worden geplaatst. Met vriendelijke groet, Het Zoomalia-team
Christelle
1 berichten
christelle fr
Hallo, ik heb een Maltezer bichon van 7 kg, denkt u dat hij in deze stoel zou passen? Zou hij kunnen gaan liggen?
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr

Bonjour,

Nous vous conseillons de mesurer votre chien et de comparer avec les dimensions du sac: 45 × 38 × 37 cm.

Cordialement,
Sandy de Zoomalia
MARTINE
1 berichten
martine fr
Bonjour j ai une petite bouledogue français de 1 an et demi poids 10,5 kg es que cela peut aller elle est très calme en voiture reste au mm endroit pendant les trajets et a l'arrière ??????
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo, Ja, dit product zou geschikt kunnen zijn voor uw hond. Vergeet echter niet om uw hond binnen dit artikel vast te maken voor extra veiligheid.

Met vriendelijke groet,
Christelle van Zoomalia
Agathe
1 berichten
agathe fr
Hallo, ik zou graag de hoogte willen weten van het "verhogingsgedeelte", zonder rekening te houden met het bed. Alvast bedankt voor uw antwoord!
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo, De verhoger is 13,5 cm hoog. Met vriendelijke groet, Christelle van Zoomalia

Cookiebeleid
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze site te vergemakkelijken, je gebruikerservaring te verbeteren en om zo te begrijpen hoe onze klanten onze diensten gebruiken. Vertrouwde partners gebruiken deze tools ook in verband met onze advertentieweergave. Je kan je cookies-voorkeuren die toegankelijk zijn via jouw account op elk moment wijzigen..
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze... Lees het vervolg
Keuze instellingen Ik ga akkoord
De Zoomalia-appli Met Family'z verdien je +50 punten bij elke bestelling en profiteer je van realtime meldingen voor het volgen van bestellingen
De Zoomalia-appli Boost je poesje met de Zoomalia app! +1000 punten voor het downloaden en +50 punten voor elke bestelling.