Actieve filters:
Wis filters
Sorteren op Sluiten

Hoe verander ik het hondenvoer van mijn hond?

4 antwoorden
U moet ingelogd zijn om deze discussie te volgen of deel te nemen. Inloggen
EVELYNE
3 berichten
evelyne fr


Hallo, over tien dagen krijg ik mijn kleine Maltezer bichon, hij is 6 maanden oud. Zijn vorige eigenares gaf hem brokken van een dierenwinkel, ik noem geen namen, maar dat bevalt me niet. Ik heb hier net PRO PLAN brokken besteld, maar men zegt me dat ik de overstap van de oude naar de nieuwe brokken geleidelijk moet doen...en hoeveel dagen moet ik dat doen...bedankt.

Melissa
5 berichten
melissa fr
Hallo, om de brokken te veranderen moet je het over een week verdelen. De eerste twee dagen 3/4 oude brokken 1/4 nieuwe brokken: de volgende twee dagen 1/2 van de oude 1/2 van de nieuwe en de laatste drie dagen 3/4 van de nieuwe en 1/4 van de oude. Maar maak je vooral geen zorgen als je ziet dat je puppy wat vloeibare ontlasting heeft, dat is heel normaal.
EVELYNE
3 berichten
evelyne fr

Bedankt Melissa, ik weet niet echt hoe ik het moet aanpakken... ja, ik zal me geen zorgen maken over de vloeibare ontlasting.

Sandy
81 berichten
sandy fr

Hallo, 

 

Ik ben het eens met Melissa, het belangrijkste is om niet plotseling van brokken te veranderen en om geleidelijk te mengen totdat je uiteindelijk een volledige bak met de nieuwe brokken hebt.

Je puppy zou zich goed moeten kunnen aanpassen.

Tot ziens

EVELYNE
3 berichten
evelyne fr

Bedankt Sandy, ik hoop echt dat hij zich zal aanpassen.

Tot binnenkort


Cookiebeleid
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze site te vergemakkelijken, je gebruikerservaring te verbeteren en om zo te begrijpen hoe onze klanten onze diensten gebruiken. Vertrouwde partners gebruiken deze tools ook in verband met onze advertentieweergave. Je kan je cookies-voorkeuren die toegankelijk zijn via jouw account op elk moment wijzigen..
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze... Lees het vervolg
Keuze instellingen Ik ga akkoord
De Zoomalia-appli Met Family'z verdien je +50 punten bij elke bestelling en profiteer je van realtime meldingen voor het volgen van bestellingen
De Zoomalia-appli Boost je poesje met de Zoomalia app! +1000 punten voor het downloaden en +50 punten voor elke bestelling.