Actieve filters:
Wis filters
Sorteren op Sluiten

Hoe kom je van slakken af in je aquarium?

5 antwoorden
U moet ingelogd zijn om deze discussie te volgen of deel te nemen. Inloggen
céline
3 berichten
céline fr


bonjour j'ai beaucoup d'escargots dans mon aquarium comment s'en débarrasser  merci

IGOR
10 berichten
igor fr

Hallo Céline

we hebben een aquarium van 600 liter met 2 BOTIA's (bodemvissen die slakken eten) en nu zijn er geen slakken meer in ons aquarium. Veel effectiever dan alle producten die we voorheen hebben geprobeerd.

Met vriendelijke groeten

Igor Angélique

 

Jean-Pierre
404 berichten
jean-pierre fr

Hallo Céline,

let op met de botia macracanta, het is een vis die groot kan worden dus hij heeft veel ruimte nodig.

Aangezien het groepsdieren zijn, is het beter om ze per drie te plaatsen (voor Igor en Angélique).

Aquariumgroeten.

céline
3 berichten
céline fr

bedankt voor jullie antwoorden, maar ik heb al de botia en toch helpt het niet, ik denk dat ik een slakkenpannetje ga maken

Jean-Pierre
404 berichten
jean-pierre fr

Bonsoir Céline,

quel volume l'aquarium et combien de Botias (et lesquels)?

Aquariophilement.

jean-luc
20 berichten
jean-luc fr

ik heb een slakkenetende slak! een echte roofdier!

 


Cookiebeleid
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze site te vergemakkelijken, je gebruikerservaring te verbeteren en om zo te begrijpen hoe onze klanten onze diensten gebruiken. Vertrouwde partners gebruiken deze tools ook in verband met onze advertentieweergave. Je kan je cookies-voorkeuren die toegankelijk zijn via jouw account op elk moment wijzigen..
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze... Lees het vervolg
Keuze instellingen Ik ga akkoord
De Zoomalia-appli Met Family'z verdien je +50 punten bij elke bestelling en profiteer je van realtime meldingen voor het volgen van bestellingen
De Zoomalia-appli Boost je poesje met de Zoomalia app! +1000 punten voor het downloaden en +50 punten voor elke bestelling.