Actieve filters:
Wis filters
Sorteren op Sluiten

hoe garnalen te sexen

2 antwoorden
U moet ingelogd zijn om deze discussie te volgen of deel te nemen. Inloggen
franck
233 berichten
franck fr


hallo iedereen

ik heb garnalen gekocht op le bon coin ze zijn super schattig ze leven heel goed

het probleem is dat ik de soort noch het geslacht kan herkennen.

ik heb volledig doorzichtige garnalen met een zwarte vlek bovenop het hoofd.

ik heb ook donkerrode maar geen vlekken op het hoofd.

en tot slot heb ik ze rood en wit ook geen onderscheidende kenmerken.

 

als iemand me kan verlichten

Jean-Pierre
404 berichten
jean-pierre fr

Hallo Franck,

ik hoop dat het goed met je gaat en Vrolijk Pasen.

Om te antwoorden, registreer je jezelf op Aqua56 en stel je voor (anders krijg je geen antwoord!); foto's van je huisdieren en je krijgt mijn inziens je antwoord.

Aquariumliefhebbend.

Alain
259 berichten
alain fr

Hallo,

Er zijn drie methoden voor het bepalen van het geslacht:

1°) Als een garnaal eitjes draagt, is er geen twijfel mogelijk, het is een vrouwtje.

2°) Vrouwtjes van sommige soorten hebben een gekleurde vlek achter op hun hoofd. Dit is een zakje waar de eitjes in zitten (ovariumzakje). Bijvoorbeeld, bij de Red Cherry garnaal, is de vlek oranje.

3°) Het vrouwtje heeft een afgerond abdomen, terwijl die van het mannetje plat is.

 

Alain


Cookiebeleid
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze site te vergemakkelijken, je gebruikerservaring te verbeteren en om zo te begrijpen hoe onze klanten onze diensten gebruiken. Vertrouwde partners gebruiken deze tools ook in verband met onze advertentieweergave. Je kan je cookies-voorkeuren die toegankelijk zijn via jouw account op elk moment wijzigen..
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze... Lees het vervolg
Keuze instellingen Ik ga akkoord
De Zoomalia-appli Met Family'z verdien je +50 punten bij elke bestelling en profiteer je van realtime meldingen voor het volgen van bestellingen
De Zoomalia-appli Boost je poesje met de Zoomalia app! +1000 punten voor het downloaden en +50 punten voor elke bestelling.