Actieve filters:
Wis filters
Sorteren op Sluiten

Vraag, productdiscussies Hill's Science Plan Canine Perfect Weight Adult Small & Mini hondenbrokken voor kleine rassen met kip

2 antwoorden
U moet ingelogd zijn om deze discussie te volgen of deel te nemen. Inloggen
Jennifer
1 berichten
jennifer fr
Hallo, waarom zet mijn winkelwagen automatisch producten die ik niet wil wanneer ik een bestelling wil plaatsen, waardoor ik eindig met onmogelijke bedragen? Dit maakt dat ik ergens anders wil bestellen.
MARIE CHRISTINE
3 berichten
marie christine fr
in feite moet je goed controleren om ze niet aan te vinken. Het zijn in principe producten die mensen bestellen samen met het product dat je in je winkelwagentje hebt gelegd. Dus aanvinken dat je ze niet wilt. Maar het klopt dat je heel erg moet opletten anders eindig je met een heel duur winkelwagentje
Zoomalia
222 berichten
zoomalia fr
Hallo Jennifer,

Marie-Christine heeft heel goed geantwoord, er worden producten voorgesteld die gerelateerd zijn aan de bestelde producten en het is aan u om ze uit te vinken wanneer u uw bestelling plaatst.

Met vriendelijke groeten,

Hélène van Zoomalia

Cookiebeleid
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze site te vergemakkelijken, je gebruikerservaring te verbeteren en om zo te begrijpen hoe onze klanten onze diensten gebruiken. Vertrouwde partners gebruiken deze tools ook in verband met onze advertentieweergave. Je kan je cookies-voorkeuren die toegankelijk zijn via jouw account op elk moment wijzigen..
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze... Lees het vervolg
Keuze instellingen Ik ga akkoord
De Zoomalia-appli Met Family'z verdien je +50 punten bij elke bestelling en profiteer je van realtime meldingen voor het volgen van bestellingen
De Zoomalia-appli Boost je poesje met de Zoomalia app! +1000 punten voor het downloaden en +50 punten voor elke bestelling.