Actieve filters:
Wis filters
Sorteren op Sluiten

Vraag, productdiscussies HILL'S Prescription Diet T/D Dental Care hondenvoer voor volwassenen

3 antwoorden
U moet ingelogd zijn om deze discussie te volgen of deel te nemen. Inloggen
Céline
1 berichten
céline fr
Zijn deze brokken geschikt (grootte van de brok) voor een Jack Russell?
Marie neige
2 berichten
marie neige fr
Hallo, mijn kleine York van 4kg eet ze en het helpt ook om tandsteen op haar tanden te verminderen en ze is er dol op, ze laat ook beter los en slikt ze niet in één keer door
Corinne
1 berichten
corinne fr
Hallo, Mijn dwergteckel eet dit omdat hij last heeft van tandsteen. Het is waar dat de brokken een beetje groot zijn, maar hij eet ze zonder problemen. Bovendien, omdat hij een veelvraat is, besteedt hij wat meer tijd aan het kauwen ervan, wat voorkomt dat hij ze inslikt.
Nathalie
1 berichten
nathalie fr

Bonjour, ma petite chienne de 6 kgs mange 4 croquettes par jour, attention pas plus ! Ce sont les recommandations. Elles sont donc à disposition en plus de ses croquettes habituelles. Elle les croque sans problème, elle prend plus de temps le but étant de nettoyer les dents et de limiter le tartre. J'espère avoir bien répondu à votre question

Cookiebeleid
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze site te vergemakkelijken, je gebruikerservaring te verbeteren en om zo te begrijpen hoe onze klanten onze diensten gebruiken. Vertrouwde partners gebruiken deze tools ook in verband met onze advertentieweergave. Je kan je cookies-voorkeuren die toegankelijk zijn via jouw account op elk moment wijzigen..
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze... Lees het vervolg
Keuze instellingen Ik ga akkoord
De Zoomalia-appli Met Family'z verdien je +50 punten bij elke bestelling en profiteer je van realtime meldingen voor het volgen van bestellingen
De Zoomalia-appli Boost je poesje met de Zoomalia app! +1000 punten voor het downloaden en +50 punten voor elke bestelling.