Actieve filters:
Wis filters
Sorteren op Sluiten

Vraag, productdiscussies HILL'S Prescription Diet m/d Diabetes Kattenbrokjes met Kip

89% van klanten

bevelen dit product aan

4 antwoorden
U moet ingelogd zijn om deze discussie te volgen of deel te nemen. Inloggen
ISABELLE
2 berichten
isabelle fr
De ontdekking van diabetes is recent (6 maanden geleden). Normaal gesproken zou het dier twee maaltijden per dag moeten krijgen en een precieze dosis respecteren afhankelijk van het gewicht van het dier. Wat mij betreft is het gecompliceerd, vooral wanneer de kat te zwaar is (W1 brokjes zijn ook goed) en gulzig (weet niet hoe zichzelf te reguleren). Heel complex, maar we proberen echt te respecteren zodat het goed evolueert. Hij krijgt twee insuline-injecties per dag. We geven hem toch een paar brokjes in het midden van de dag en rond 23 uur om hem te helpen wachten tussen de twee "grotere maaltijden". We mengen stukjes gekookte courgette met zijn brokjes. Hij is gepassioneerd door deze kat die er dol op is. Tegelijkertijd is het niet calorierijk en vult het hem een beetje. Probeer het
JOELLE
1 berichten
joelle fr
Moet een diabetische kat slechts 2 maaltijden per dag krijgen? Mijn kat heeft moeite om eraan te wennen en eet niet de vereiste hoeveelheid
Didier
1 berichten
didier fr
Hallo,Mijn 14-jarige kat heeft diabetes. Haar diabetes werd meer dan 2 jaar geleden ontdekt.Ze heeft haar brokjes altijd beschikbaar en een klein versheidspakket van Kattovit Diabetes per dag.Ze is heel gezond, nooit insuline nodig gehad, van wat ik mij herinner, had ze een nuchtere bloedsuikerspiegel van 4.5 gr... En de fructose was heel hoog.
Anne
4 berichten
anne fr
Persoonlijk geef ik hem zoveel als hij wil, hij regelt het zelf... anders eet hij niet genoeg! De ziekte is al moeilijk genoeg te beheren met de insuline-injecties, dus... laat ik hem eten zoals hij wil!
Cindy
1 berichten
cindy fr
Hallo,Mijn kat heeft al 1 jaar diabetes en krijgt 2 keer per dag insuline. Hij krijgt 50 gram brokjes verspreid over de dag en één natvoerzakje per dag speciaal voor diabetische katten.

Cookiebeleid
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze site te vergemakkelijken, je gebruikerservaring te verbeteren en om zo te begrijpen hoe onze klanten onze diensten gebruiken. Vertrouwde partners gebruiken deze tools ook in verband met onze advertentieweergave. Je kan je cookies-voorkeuren die toegankelijk zijn via jouw account op elk moment wijzigen..
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze... Lees het vervolg
Keuze instellingen Ik ga akkoord
De Zoomalia-appli Met Family'z verdien je +50 punten bij elke bestelling en profiteer je van realtime meldingen voor het volgen van bestellingen
De Zoomalia-appli Boost je poesje met de Zoomalia app! +1000 punten voor het downloaden en +50 punten voor elke bestelling.