Actieve filters:
Wis filters
Sorteren op Sluiten

Vraag, productdiscussies HILL'S Prescription Diet i/d Digestive Low Fat voor volwassen honden

5 antwoorden
U moet ingelogd zijn om deze discussie te volgen of deel te nemen. Inloggen
Michel
1 berichten
michel fr
Wanneer denkt u deze brokken in 12 kg te hebben? We kunnen Harry (onze Golden Retriever) geen andere brokken geven HET WORDT DRINGEND en we kunnen geen zakken van 6 kg bestellen, dat verhoogt de prijs.... bovendien hebben we sponzen voor ons aquarium nodig en om de gratis verzending en thuislevering te krijgen... Met vriendelijke groeten
Morgane
1 berichten
morgane fr
Dat is perfect, 12 kg, we hebben 3 honden die niet hetzelfde eten en elke keer neem ik zakken van 12 kg vanwege de prijsverhouding.
Martine
5 berichten
martine fr
Mijn border collie hond eet het wel, maar dan alleen met de oude brokjes anders wil ze het niet. Ik ga dat met de dierenarts bekijken, ik moest dit nemen omdat ze een ernstige gastritis had. Maar ik denk aan nieuwe brokjes en ze dwingen ons om dat te kopen.
gwendoline
2 berichten
gwendoline fr
Hallo, ik heb twee Australische herders, waarvan er een ernstig heeft geleden aan pancreatitis. Sindsdien is hij regelmatig nog ziek. Ik heb deze brokken voor hem gekocht, maar hij kon ze niet verdragen. Ik koop nu maandelijks twee zakken van 12 kilo (andere brokken) voor hen beide. Dat is een behoorlijk budget (minimaal 150€). Maar het is beter om grotere hoeveelheden in te kopen. Zoomalia zou de minimum bestelwaarde voor gratis verzending moeten verlagen, omdat we elke maand bestellen, en zou vaker acties moeten aanbieden met bijvoorbeeld kleine cadeautjes.
Martine
5 berichten
martine fr
GWENDOLINE Precies, de alvleesklier was op 500 en dus liet ze me het kattenvoer zo nemen. Ik meng het met de oude anders wil ze het niet. Ik denk een commercieel product en binnenkort zal het een gedoe zijn om eraan te komen.
Magali
3 berichten
magali fr
Daniel M heeft gelijk, er zijn websites die deze brokken aanbieden in verpakkingen van 12 kg, ik zou ze hier niet willen noemen maar je kunt deze brokken op andere sites vinden, typ de naam van de brokken in Google en je kunt de prijzen vergelijken... Een tip, koop ze zoveel mogelijk online, ze zijn goedkoper dan bij de dierenarts...

Cookiebeleid
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze site te vergemakkelijken, je gebruikerservaring te verbeteren en om zo te begrijpen hoe onze klanten onze diensten gebruiken. Vertrouwde partners gebruiken deze tools ook in verband met onze advertentieweergave. Je kan je cookies-voorkeuren die toegankelijk zijn via jouw account op elk moment wijzigen..
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze... Lees het vervolg
Keuze instellingen Ik ga akkoord
De Zoomalia-appli Met Family'z verdien je +50 punten bij elke bestelling en profiteer je van realtime meldingen voor het volgen van bestellingen
De Zoomalia-appli Boost je poesje met de Zoomalia app! +1000 punten voor het downloaden en +50 punten voor elke bestelling.