Actieve filters:
Wis filters
Sorteren op Sluiten

Vraag, productdiscussies HILL'S Prescription Diet Gastrointestinal Biome Mini voor kleine hond met kip

2 antwoorden
U moet ingelogd zijn om deze discussie te volgen of deel te nemen. Inloggen
Amandine
2 berichten
amandine fr
Hallo, mijn puppy heeft maagproblemen en heeft vaak last van zachte ontlasting. Er is een ontlastingsanalyse gedaan en er is niets gevonden. Ik zou graag willen weten of ik mijn 5 maanden oude dwergspitz puppy deze brokjes mag geven alstublieft. Met vriendelijke groet,
maggy
8 berichten
maggy fr
hallo..ik heb zelf een klein spitzje van 1 jaar die vaak darmproblemen heeft, ik had hem deze brokjes gegeven maar het probleem bleef bestaan.. ik ben naar de dierenarts gegaan die me adviseerde om een handjevol van deze brokjes te mengen met hypoallergene brokjes..en nu gaat het veel beter met hem..
PASCAL
1 berichten
pascal fr
Hallo, Ik geef deze brokken aan een 12-jarige poedel op advies van de dierenarts, samen met Biomé blikvoer, en sindsdien geen darmproblemen meer. Geen zachte ontlasting en geen "kikkers" in de buik meer. Af en toe neemt ze een klein hapje lamsvlees en kip. In het begin kreeg ze een medicijn voorgeschreven door de dierenarts om haar darmen te kalmeren, tegelijkertijd met de Biomé paté. Sinds 6 maanden geen problemen meer, haar eetlust is teruggekeerd. Je moet naar een dierenarts gaan, want het is een puppy en dus erg kwetsbaar. En je moet geduldig zijn, het verandert niet in 2 dagen. Veel succes!

Cookiebeleid
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze site te vergemakkelijken, je gebruikerservaring te verbeteren en om zo te begrijpen hoe onze klanten onze diensten gebruiken. Vertrouwde partners gebruiken deze tools ook in verband met onze advertentieweergave. Je kan je cookies-voorkeuren die toegankelijk zijn via jouw account op elk moment wijzigen..
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze... Lees het vervolg
Keuze instellingen Ik ga akkoord
De Zoomalia-appli Met Family'z verdien je +50 punten bij elke bestelling en profiteer je van realtime meldingen voor het volgen van bestellingen
De Zoomalia-appli Boost je poesje met de Zoomalia app! +1000 punten voor het downloaden en +50 punten voor elke bestelling.