Actieve filters:
Wis filters
Sorteren op Sluiten

het vervangen van het niet meer beschikbare eden 304 filter

Geen antwoord gegeven
U moet ingelogd zijn om deze discussie te volgen of deel te nemen. Inloggen
ELISABETH
1 berichten
elisabeth fr


Hallo, Ik heb bij jullie een binnenfilter EDEN 304 gekocht. Ik moet deze vervangen omdat de kleine openingen onderaan gebroken en verbogen zijn en er helaas vissen vast zijn komen te zitten en zijn gestorven. Maar ik kan deze filter niet meer vinden. Ik heb een aquarium van 19 liter met verwarming en een filterblokje, maar het toevoegen van deze EDEN 304 maakte de filtratie effectiever. Wat moet ik doen? Dank u.


Cookiebeleid
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze site te vergemakkelijken, je gebruikerservaring te verbeteren en om zo te begrijpen hoe onze klanten onze diensten gebruiken. Vertrouwde partners gebruiken deze tools ook in verband met onze advertentieweergave. Je kan je cookies-voorkeuren die toegankelijk zijn via jouw account op elk moment wijzigen..
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze... Lees het vervolg
Keuze instellingen Ik ga akkoord
De Zoomalia-appli Met Family'z verdien je +50 punten bij elke bestelling en profiteer je van realtime meldingen voor het volgen van bestellingen
De Zoomalia-appli Boost je poesje met de Zoomalia app! +1000 punten voor het downloaden en +50 punten voor elke bestelling.