Actieve filters:
Wis filters
Sorteren op Sluiten

Vraag, productdiscussies Oplaadbare CO2-fles

88% van klanten

bevelen dit product aan

9 antwoorden
U moet ingelogd zijn om deze discussie te volgen of deel te nemen. Inloggen
Melina
1 berichten
melina fr
Hallo, ik heb een vraag. Ik heb een complete CO2-set van het merk Dennerle gevonden, maar ik wilde iets weten. Er staat 220g op vermeld, maar bij het opzoeken op Google kon ik geen vinden. Daarom wilde ik weten of ik een winkel kan vinden die bijvult, kan ik dan mijn huidige behouden maar kan ik een 500g nemen? Zonder de schroefdraad van de fles te hoeven veranderen. Met vriendelijke groet,
Gaetan
1 berichten
gaetan fr
Hallo, zijn de twee flessen er? Een van 2kg en een van 500g
William
2 berichten
william fr
niet die van 500 g.
bruno
1 berichten
bruno fr
hallo, ik heb een 1.5 kg CO2 fles van Dennerle maar de houdbaarheidsdatum is verstreken. Ik zou graag willen weten wie deze kan controleren voor mij, bedankt
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo, Zij kan worden geretourneerd naar de fabrikant op het volgende adres:Dennerle GmbHIndustriestrasse 466981 Munchweiler an der RodalbDuitslandPrijs voor herkeuring: 25,90€Prijs voor navulling: 26,90 € Met vriendelijke groet, Het Zoomalia-team
charly
1 berichten
charly fr
Zijn deze flessen echt van het merk Dennerle?
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo, Dit is inderdaad een product van het merk DENNERLE Met vriendelijke groet, Het Zoomalia-team
Maurice
1 berichten
maurice fr
Hallo,Vult u de CO2-flessen bij en kunnen we ze naar u verzenden als ze leeg zijn? Zo ja, wat zijn de voorwaarden en tarieven tot de terugzending nadat ze zijn bijgevuld?
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo, Om uw flessen te hervullen moet u naar een winkel gaan, want wij doen dat niet. Met vriendelijke groeten, Sandy van Zoomalia
Joseph
1 berichten
joseph fr
Hallo, wat zijn de kenmerken van de schroefdraad van de snoepfles (50gr)

Cookiebeleid
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze site te vergemakkelijken, je gebruikerservaring te verbeteren en om zo te begrijpen hoe onze klanten onze diensten gebruiken. Vertrouwde partners gebruiken deze tools ook in verband met onze advertentieweergave. Je kan je cookies-voorkeuren die toegankelijk zijn via jouw account op elk moment wijzigen..
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze... Lees het vervolg
Keuze instellingen Ik ga akkoord
De Zoomalia-appli Met Family'z verdien je +50 punten bij elke bestelling en profiteer je van realtime meldingen voor het volgen van bestellingen
De Zoomalia-appli Boost je poesje met de Zoomalia app! +1000 punten voor het downloaden en +50 punten voor elke bestelling.