Actieve filters:
Wis filters
Sorteren op Sluiten

Help! Mijn oranda eet niet meer!

Geen antwoord gegeven
U moet ingelogd zijn om deze discussie te volgen of deel te nemen. Inloggen
950621
1 berichten
950621 fr
Ik heb mijn oranda sinds maart. Alles ging goed tot mijn aquarium barstte! Ik moest dus met spoed een nieuwe halen, ik heb 50% van het oude water toegevoegd aan de nieuwe en de rest met nieuw water (dat ik niet heb laten rusten omdat ik geen tijd had, maar ik heb er wel vloeistof in gedaan die het kraanwater behandelt). Het enige wat is veranderd in zijn nieuwe leefomgeving is de pomp, nieuw omdat het aquarium groter is (58l alleen voor hem) en kleine blauwe kiezels die ik op de bodem heb gelegd, verder niets. De eerste drie dagen ging alles goed ondanks dat ik bang was dat hij zou stikken in een kiezel omdat zijn voedsel zinkt, maar hij verwerkte alles correct in zijn mond en spuugde het uit.. En sinds 2 dagen eet hij niet meer!! Hij blijft op 1cm van het oppervlak en probeert lucht te happen (heb ik het idee) en hij blijft vaak in die bijna verticale positie. Hij kijkt naar zijn zinkende voedsel zonder iets te doen en ik weet helemaal niet wat te doen! De dag voordat hij stopte met eten had hij een witte ontlasting aan zich vastzitten maar sinds 3 dagen niets..... WAT TE DOEN ik wil niet dat hij sterft en ik droom er 's nachts over! Morgen zodra de winkels open zijn ga ik het water laten testen...

Cookiebeleid
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze site te vergemakkelijken, je gebruikerservaring te verbeteren en om zo te begrijpen hoe onze klanten onze diensten gebruiken. Vertrouwde partners gebruiken deze tools ook in verband met onze advertentieweergave. Je kan je cookies-voorkeuren die toegankelijk zijn via jouw account op elk moment wijzigen..
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze... Lees het vervolg
Keuze instellingen Ik ga akkoord
De Zoomalia-appli Met Family'z verdien je +50 punten bij elke bestelling en profiteer je van realtime meldingen voor het volgen van bestellingen
De Zoomalia-appli Boost je poesje met de Zoomalia app! +1000 punten voor het downloaden en +50 punten voor elke bestelling.