Actieve filters:
Wis filters
Sorteren op Sluiten

Heerlijke kroketten of niet geschikt voor mijn kat?

Geen antwoord gegeven
U moet ingelogd zijn om deze discussie te volgen of deel te nemen. Inloggen
Violette
24 berichten
violette fr
Hallo! Mijn kleine iLLya van 4 jaar heeft het advies gekregen van onze dierenarts om de Virbac HPM U3 brokjes te eten. Naar mijn mening een goede samenstelling, en hij jammert niet meer tijdens het "plassen", wat hem soms overkwam... Het probleem is dat hij ze te lekker vindt! Hij zou ongeveer 45 gram moeten eten, maar hij vraagt steeds om een beetje meer, met zo'n aandrang dat we vaak toegeven; daardoor eet hij ongeveer 55 gram, soms 60... Qua gewicht varieert hij met ongeveer 100 gram, verliest ze, krijgt ze weer terug... Natuurlijk, met zijn vorige minder eiwitrijke RC brokken maar vol met granen en zetmeel, was zijn dosis goed gereguleerd. Is het beter dat hij meer eet dan de aanbevolen hoeveelheid met "goede" brokken, zoals de dierenarts lijkt te denken, of moet ik onbuigzaam zijn om geen risico op gewichtstoename te lopen? Bedankt voor jullie meningen!

Cookiebeleid
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze site te vergemakkelijken, je gebruikerservaring te verbeteren en om zo te begrijpen hoe onze klanten onze diensten gebruiken. Vertrouwde partners gebruiken deze tools ook in verband met onze advertentieweergave. Je kan je cookies-voorkeuren die toegankelijk zijn via jouw account op elk moment wijzigen..
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze... Lees het vervolg
Keuze instellingen Ik ga akkoord
De Zoomalia-appli Met Family'z verdien je +50 punten bij elke bestelling en profiteer je van realtime meldingen voor het volgen van bestellingen
De Zoomalia-appli Boost je poesje met de Zoomalia app! +1000 punten voor het downloaden en +50 punten voor elke bestelling.