Actieve filters:
Wis filters
Sorteren op Sluiten

Vraag, productdiscussies Antitrek tuig zwart

82% van klanten

bevelen dit product aan

15 antwoorden
U moet ingelogd zijn om deze discussie te volgen of deel te nemen. Inloggen
Caroline
2 berichten
caroline fr
Hallo, ik zou graag willen weten of deze harnas de luchtpijp van de hond samendrukt wanneer hij trekt, zoals bij andere harnassen, of dat het controle uitoefent via de schouders en de rug om hem naar achteren te trekken. Ik heb al veel harnassen geprobeerd (zoals de Julius K9 onder andere, die toch bekend staat als goed), en zodra de hond een beetje trekt, drukt het harnas, dat hoog op de nek zit, systematisch op de keel van de hond. Het is verschrikkelijk, het maakt het arme dier aan het hoesten. Ik zoek een harnas dat dit te allen tijde vermijdt en dat niet hoog oploopt op de nek. Dank u voor uw antwoord en uw advies.
laurent
1 berichten
laurent fr
HalloTuigje heel goed voor honden die de neiging hebben om te trekken. Het borststuk drukt goed op de borst van de hond
Magalie
4 berichten
magalie fr
Hallo, Is de nekomtrek verstelbaar? Bedankt voor uw reactie. Met vriendelijke groet,
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Bonjour, Ce harnais est réglable dans la mesure des fourchettes de taille indiquées dans le descriptif. Cordialement, L'équipe Zoomalia
fab
1 berichten
fab fr
Mijn Franse bulldog heeft een borstomvang van 57 cm. Welke maat moet ik nemen? Maat S die tot 60 cm gaat, zou die te klein kunnen zijn?
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Bonjour, La taille M sera trop grande et risque de ne pas s'adapter sur votre chien, nous vous conseillons la taille S. Cordialement, L'équipe Zoomalia
Antony
1 berichten
antony fr
Bonjour j'ai 1 staf de de 4 mois et ki pese 12 kilo vous me conseillé quoi kome taille ?
Virginie
1 berichten
virginie fr
Hallo, ik zou graag willen weten hoe ik de borstomvang van mijn hond precies kan meten?? Bedankt!!
Iris
1 berichten
iris fr
Est-ce que ce type de harnais conviendrait à un border collie ?
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Bonjour, Oui ce harnais peut convenir à un Border Collie. Cordialement, L'équipe Zoomalia
Gwendoline
2 berichten
gwendoline fr
Hallo, mijn hond is een Golden Retriever, moet ik dan maat M nemen? Aangezien er geschreven staat voor Labrador Golden, is dat hetzelfde?
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo, als de borstomvang van uw Golden Retriever tussen de 60 en 80 cm ligt, zou dit harnas moeten passen. De maat M is namelijk bedoeld voor een borstomvang van 60 tot 80 cm. Met vriendelijke groeten, Het Zoomalia-team
roselia
1 berichten
roselia fr
ik heb een Duitse herder ik twijfel tussen de M en de L wat is uw advies
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr

Goedendag,
Wij adviseren u om de daadwerkelijke borstomtrek van uw hond te meten en de maat te kiezen op basis van deze meting:
Maat M: borstomtrek 60 tot 80 cm
Hond type Boxer, Bulldog, Doberman, Labrador
Maat L: borstomtrek 80 cm
Hond type Rottweiler, Bouvier, Duitse Dog
Met vriendelijke groeten,
Het Zoomalia team
CHRISTINE
2 berichten
christine fr
Hallo, wat zou u aanbevelen qua maat voor mijn kleine york die 5Kg weegt? Met vriendelijke groeten
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr

Bonjour, Nous vous proposons la taille S si elle convient avec les dimensions de poitrail réelles de votre chien. Cordialement, L'équipe Zoomalia

Cookiebeleid
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze site te vergemakkelijken, je gebruikerservaring te verbeteren en om zo te begrijpen hoe onze klanten onze diensten gebruiken. Vertrouwde partners gebruiken deze tools ook in verband met onze advertentieweergave. Je kan je cookies-voorkeuren die toegankelijk zijn via jouw account op elk moment wijzigen..
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze... Lees het vervolg
Keuze instellingen Ik ga akkoord
De Zoomalia-appli Met Family'z verdien je +50 punten bij elke bestelling en profiteer je van realtime meldingen voor het volgen van bestellingen
De Zoomalia-appli Boost je poesje met de Zoomalia app! +1000 punten voor het downloaden en +50 punten voor elke bestelling.