Actieve filters:
Wis filters
Sorteren op Sluiten

Vraag, productdiscussies HAMIFORM Education Agility Mini snacks voor kleine honden

97% van klanten

bevelen dit product aan

7 antwoorden
U moet ingelogd zijn om deze discussie te volgen of deel te nemen. Inloggen
Jo Simon
2 berichten
jo simon fr
Woensdag 26 juni 2024 - 08h59Goedendag, Wij hebben zojuist een doos geopend die blijkbaar bedekt is met een zanderige substantie die de snacks omhult en de bodem van de doos van 170gr zit er vol mee. Ik durf ze niet aan mijn kleine Yorkshire hond te geven.Bedankt alvast voor uw antwoord.Met vriendelijke groet,JSH
Laurence
4 berichten
laurence fr
Hallo, neem contact op met de klantenservice, zij zijn zeer responsief. Normaal gesproken zijn er geen dergelijke afzettingen op de bodem van de dozen. Met vriendelijke groet
Céline
3 berichten
céline fr
Hallo, ik heb hetzelfde opgemerkt op de bodem van een doos en heb daarom de rest weggegooid. Denkt u dat dit door een parasiet kan komen?
Marie-France
3 berichten
marie-france fr
je viens de constater la même chose sur une boite que je viens juste d'ouvrir ! . Service client contacté
Véronique
1 berichten
véronique fr
Nous avons eu la même chose avec une boite sur cinq et avons décidé de la jeter.
Christelle
1 berichten
christelle fr
Ik had hetzelfde met mijn dozen. En ik heb ze niet gekocht op de site. 3 dozen gekocht, allemaal met deze afzetting.
Zoomalia
221 berichten
zoomalia fr
Hallo Laurence, Bedankt voor je reactie. Onze klanten kunnen inderdaad op elk moment contact opnemen met onze klantenservice. Nog een fijne dag gewenst, Coralie van Zoomalia
Coralie
2 berichten
coralie fr
Hallo allemaal, Ik merk dat jullie allemaal dezelfde anomalie ervaren, ik nodig jullie uit om contact op te nemen met onze klantenservice via het formulier dat beschikbaar is op jullie Zoomalia-account: - Mijn account- Klantendienst- Ik heb een ander incidentMijn collega's zullen jullie zeker een antwoord geven bij ontvangst van jullie klacht.Ik blijf tot jullie beschikking.Een fijne dag verder,Coralie van Zoomalia

Cookiebeleid
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze site te vergemakkelijken, je gebruikerservaring te verbeteren en om zo te begrijpen hoe onze klanten onze diensten gebruiken. Vertrouwde partners gebruiken deze tools ook in verband met onze advertentieweergave. Je kan je cookies-voorkeuren die toegankelijk zijn via jouw account op elk moment wijzigen..
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze... Lees het vervolg
Keuze instellingen Ik ga akkoord
De Zoomalia-appli Met Family'z verdien je +50 punten bij elke bestelling en profiteer je van realtime meldingen voor het volgen van bestellingen
De Zoomalia-appli Boost je poesje met de Zoomalia app! +1000 punten voor het downloaden en +50 punten voor elke bestelling.