Actieve filters:
Wis filters
Sorteren op Sluiten

halsband voor training

3 antwoorden
U moet ingelogd zijn om deze discussie te volgen of deel te nemen. Inloggen
xavier
3 berichten
xavier fr


Voor mijn Boxer teef van 225kg heb ik de CANICOM 200 FIRST halsband gekocht. Probleem: Ik heb het 3 keer geprobeerd, ze schreeuwde, ging liggen en trilde, hoewel ik het op niveau 1 had gezet. Denkt u dat het te sterk is? Moet ik het terugsturen?

Hanane
9 berichten
hanane fr

Goedenavond,

Over het algemeen werkt de halsband door het "ongemak" dat het veroorzaakt wanneer de hond (blaft, wegloopt, bijt, of iets anders...) volgens de keuze van zijn trainer. Het is in principe geen pijn, maar een ongemak. Hoe oud is de boxer? Het heeft haar ongetwijfeld verrast!!

Groeten!

xavier
3 berichten
xavier fr

bon al eerst corrigeer ik dat ze 25kg weegt lol en ze is 18 maanden oud. Vandaag hebben we haar laten rennen en ze reageert heel heel heel goed alleen op het geluidssignaal. Ik geloof dat we het gaan houden. bedankt alsnog voor het antwoord

camille
2 berichten
camille fr

Hallo, je kunt je hond ook opvoeden zonder hem onaangename dingen te geven als hij iets verkeerds doet maar wel degelijke dingen als hij het goed doet. Het werkt heel goed met techniek en kennis en vooral, het is gratis als je het zelf doet! Omdat een halsband de tolerantiegrens van je hond kan overschrijden als het een gevoelige hond is... met het risico hem te traumatiseren. Je moet niet verwarren dat je hond naar je luistert omdat hij bang voor je is of dat hij naar je luistert omdat hij respect voor je heeft... om over na te denken... Daarbij maken veel honden de associatie tussen het dragen van de halsband en de schok, de dag dat je de halsband niet hebt, hoe doe je het dan?

Als je advies nodig hebt over opvoeding, geen probleem.

Website: www.epc-animalier.fr

Ik geef een training voor degenen die meer willen leren over de hond, hem begrijpen, beheren en opvoeden...

 

www.education-canine-14.com


Cookiebeleid
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze site te vergemakkelijken, je gebruikerservaring te verbeteren en om zo te begrijpen hoe onze klanten onze diensten gebruiken. Vertrouwde partners gebruiken deze tools ook in verband met onze advertentieweergave. Je kan je cookies-voorkeuren die toegankelijk zijn via jouw account op elk moment wijzigen..
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze... Lees het vervolg
Keuze instellingen Ik ga akkoord
De Zoomalia-appli Met Family'z verdien je +50 punten bij elke bestelling en profiteer je van realtime meldingen voor het volgen van bestellingen
De Zoomalia-appli Boost je poesje met de Zoomalia app! +1000 punten voor het downloaden en +50 punten voor elke bestelling.