Actieve filters:
Wis filters
Sorteren op Sluiten

Vraag, productdiscussies Grote kippenren van metaal Zolia Chicken Run ( Ø buis 38mm) - 6m², 12m² of 18m²

10 antwoorden
U moet ingelogd zijn om deze discussie te volgen of deel te nemen. Inloggen
Rodolph
1 berichten
rodolph fr
Ik heb een gaas 40 cm diep ingegraven, vastgemaakt langs de hele basis van de omheining. Het gaas van de Zoomalia omheining is van betere kwaliteit dan andere op de markt omdat het dikker is. Sommige zijn zo dun dat ze door de kaak van een vos geknipt kunnen worden. En ik heb tegels rondom de omheining gelegd. Ik zie vaak vossen op de omheining, maar de kippen zijn rustig. Ik wil hierbij een kleine tip geven omdat 18 m2 voor de kippen te weinig is; het terrein is al snel compleet omgewoeld. Ik heb op een deel een stevig gaas licht verhoogd door middel van steunblokjes geplaatst, zodat de kippen erop kunnen en het gras dat uitsteekt kunnen pikken, maar duidelijk niet op het idee komen om op die plek te graven.
joel
1 berichten
joel fr
Hallo, ik heb tegels rondom het hok gelegd en dat heeft de roofdieren afgeschrikt. Het is ook effectief aan de binnenkant (ik heb konijnen samen met de kippen)
Stéphanie
2 berichten
stéphanie fr
Hallo, is het mogelijk om de structuur in de grond te begraven? (om te voorkomen dat een hond graaft en binnenkomt, evenals de vossen)? Bedankt
François
1 berichten
françois fr
Hallo, nee, het is niet mogelijk om de structuur te begraven want de buizen zijn niet van een lengte die daarvoor bedoeld is. Aan elke hoek is een metalen plaat bevestigd om het hok vast te zetten. Wat ik gedaan heb, is rondom het hok graven om er een kleine betonnen sokkel in te leggen waarop ik betonnen randen heb geplaatst. Daarna heb ik het hok op deze set geplaatst. Aangezien ik in een woonwijk woon, weet ik niet of dit voldoende is om de vossen, die we allemaal kennen als erg slim, weg te houden! ;-)Met vriendelijke groet.
yazid
1 berichten
yazid fr
Ja, u kunt hem begraven, maar de deur zal verzegeld worden, ernstiger nog kunt u kleine betonplaten rondom plaatsen, dit zal eventuele roofdieren ontmoedigen, persoonlijk heb ik het op deze manier gedaan, en geen problemen gehad voor 2 jaar.
Nicolas
1 berichten
nicolas fr
Ik gebruik dit hok al 11 maanden, perfect tegen vossen, ik heb er prikkeldraad rondom heen toegevoegd. Dat volstond totdat er een marter langs kwam (- 3 kippen in 2 weken). Dus heb ik rondom de structuur "kippen gaas" (50 cm breed) vastgemaakt en naar binnen gevouwen. Het is nu een maand verder en vooralsnog niets aan de hand. Wordt vervolgd... Succes
julie
1 berichten
julie fr
Hallo, denkt u dat dit product weer beschikbaar zal zijn voor 265€ voor de 18m2?
Lionel
1 berichten
lionel fr
Hallo wanneer denkt u dat u dit product zult hebben, het is al enkele weken. vriendelijke groeten dank u
didier
3 berichten
didier fr
Halloik zou ook graag de dikte willen weten van de buizen met een diameter van 38 van de kippenrenbedankt
Jaime
1 berichten
jaime fr
goedenavond. Ik heb nooit de dikte gemeten, ik zou 1 mm zeggen, maar het is vrij stijf, dus voldoende om een goede stevigheid te waarborgen.

Cookiebeleid
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze site te vergemakkelijken, je gebruikerservaring te verbeteren en om zo te begrijpen hoe onze klanten onze diensten gebruiken. Vertrouwde partners gebruiken deze tools ook in verband met onze advertentieweergave. Je kan je cookies-voorkeuren die toegankelijk zijn via jouw account op elk moment wijzigen..
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze... Lees het vervolg
Keuze instellingen Ik ga akkoord
De Zoomalia-appli Met Family'z verdien je +50 punten bij elke bestelling en profiteer je van realtime meldingen voor het volgen van bestellingen
De Zoomalia-appli Boost je poesje met de Zoomalia app! +1000 punten voor het downloaden en +50 punten voor elke bestelling.