Actieve filters:
Wis filters
Sorteren op Sluiten

Vraag, productdiscussies Muilkorf voor honden van rassen met een korte snuit

88% van klanten

bevelen dit product aan

4 antwoorden
U moet ingelogd zijn om deze discussie te volgen of deel te nemen. Inloggen
HELENE
1 berichten
helene fr
Hallo, hoe moeten we de afmetingen voor een muilkorf nemen? Ik weet niet welke maat ik moet nemen voor mijn Boston.
Katia
1 berichten
katia fr
Hallo, welke maat muilkorf moet ik nemen voor een Franse bulldog, ze heeft een nekomtrek van 42 cm
Séverine
1 berichten
séverine fr
Hallo, ik heb maat S-M genomen voor een volwassen buldog en de maat is perfect, het is verstelbaar. De dierenartsen vinden het geweldig.
Beatrice
1 berichten
beatrice fr
Ma bouledogue francais comme tous les bouledogues traîne son nez parterre, ici nous avons beaucoup dechenilles processionnaires le but est delà protéger de tout ce quelle peut attraper.Est ce qu'une muselière pourrait l'empêcher de manger ce qu il y a au sol.Pour La taille elle aura 6 mois bientôt vous conseiller La taille s comment mesurer vous les 20 cm ?Merci de me répondre rapidement.
YIJIE
1 berichten
yijie fr
Hallo, heeft u het antwoord ontvangen voor de meting? Ik dank u bij voorbaat.

Cookiebeleid
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze site te vergemakkelijken, je gebruikerservaring te verbeteren en om zo te begrijpen hoe onze klanten onze diensten gebruiken. Vertrouwde partners gebruiken deze tools ook in verband met onze advertentieweergave. Je kan je cookies-voorkeuren die toegankelijk zijn via jouw account op elk moment wijzigen..
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze... Lees het vervolg
Keuze instellingen Ik ga akkoord
De Zoomalia-appli Met Family'z verdien je +50 punten bij elke bestelling en profiteer je van realtime meldingen voor het volgen van bestellingen
De Zoomalia-appli Boost je poesje met de Zoomalia app! +1000 punten voor het downloaden en +50 punten voor elke bestelling.