Actieve filters:
Wis filters
Sorteren op Sluiten

Vraag, productdiscussies GREENIES Original tandverzorging voor honden

94% van klanten

bevelen dit product aan

5 antwoorden
U moet ingelogd zijn om deze discussie te volgen of deel te nemen. Inloggen
Valérie-Jean-marie
1 berichten
valérie-jean-marie fr
Hallo, ik geef MOMENTS Dental Mini-Medium maar het werkt helemaal niet tegen tandsteen of slechte adem. Het is een 8 jaar oude Yorkshire Terrier die 4400 kg weegt. Tandsteen is een probleem en ik moet zijn tanden elke twee jaar laten reinigen. Dat is het grote probleem bij dit ras. Wat raadt u aan? Plaque Off is ook niet interessant. Bedankt voor uw antwoord. Met vriendelijke groet,
chrystelle
1 berichten
chrystelle fr
Ik heb het antwoord op uw vraag niet. Maar mijn hond is er dol op en haar adem ruikt een stuk minder uit haar mond met die snacks.
Anne-Laure
1 berichten
anne-laure fr
Ik gebruik nu de producten van het merk Edgard & Cooper (Stick Dentaire Mâch'sticks Munt en Aardbei / Appel). Mijn hond doet er langer over om ze te kauwen en de adem is fris. Echter, ik denk dat vanaf een bepaalde leeftijd, tandsteen onvermijdelijk is... Het is een beetje zoals bij mensen, hoewel we onze tanden poetsen, is een gebitsreiniging vaak onmisbaar...
pascale
1 berichten
pascale fr
Hallo; ik geef mijn honden greenies of dental sticks, maar ik vul dit aan met mergpijpen elke drie tot vier maanden, die ik bij mijn slager vraag. Ik heb 5 kleine honden gehad, waaronder een Yorkshire Terriër. Zelfs op hun 14 jaar zijn de tanden perfect. Ik heb nooit een gebitsreiniging laten doen.
jocelyne
2 berichten
jocelyne fr
Hallo, ik koop Greenies omdat mijn 2 honden er gek op zijn; ze zijn er dol op. Ik geef ze als traktatie, niet elke dag, en bij Zoomalia zijn ze goedkoper dan bij Jardiland. Ik geef ze ook dagelijks een Dentalife gebitsverzorgende snack, en in hun waterbakken doe ik Dental Care, dat ik bij Anicare koop.
Mariette
2 berichten
mariette fr
Hallo, Ik heb mijn hondje altijd Greenies gegeven omdat ze een lichte kaakafwijking heeft. Ze wordt binnenkort 14 jaar (3kg) en ik heb nog nooit een tandsteenbehandeling voor haar hoeven te doen. Elke ochtend geef ik haar Greenies en een goede poetsbeurt van tanden en tandvlees eens per maand. Bij elk bezoek aan de dierenarts, vertelt ze me dat mijn hond echt niet genoeg tandsteen heeft om haar aan een tandsteenbehandeling te onderwerpen. Bovendien verteert mijn Flyfly de Greenies goed

Cookiebeleid
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze site te vergemakkelijken, je gebruikerservaring te verbeteren en om zo te begrijpen hoe onze klanten onze diensten gebruiken. Vertrouwde partners gebruiken deze tools ook in verband met onze advertentieweergave. Je kan je cookies-voorkeuren die toegankelijk zijn via jouw account op elk moment wijzigen..
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze... Lees het vervolg
Keuze instellingen Ik ga akkoord
De Zoomalia-appli Met Family'z verdien je +50 punten bij elke bestelling en profiteer je van realtime meldingen voor het volgen van bestellingen
De Zoomalia-appli Boost je poesje met de Zoomalia app! +1000 punten voor het downloaden en +50 punten voor elke bestelling.