Actieve filters:
Wis filters
Sorteren op Sluiten

Vraag, productdiscussies GREEN VET Lithamine voor honden en katten

96% van klanten

bevelen dit product aan

4 antwoorden
U moet ingelogd zijn om deze discussie te volgen of deel te nemen. Inloggen
patricia
2 berichten
patricia fr
Super product gebruikt voor mijn oude kat 2 keer per dag. Geen nierproblemen meer. Bloedtest creatinine perfect!
patricia
2 berichten
patricia fr
Begeleid het product uitsluitend met kattenbrokken en paté voor katten met specifieke nierproblemen ook
martine
3 berichten
martine fr
hallo zou dit product geschikt kunnen zijn voor een kat die beginnende nierproblemen heeft bedankt
marcel
1 berichten
marcel fr
ja mijn hond neemt ze levenslang op advies van mijn dierenarts en het werkt erg goed. Bestaat ook voor katten, met vriendelijke groet
BRIGITTE
2 berichten
brigitte fr
Kan dit het Dermoscent aanvullend diervoeder voor urinewegen vervangen, want ik kan het blijkbaar niet bij u bestellen wegens geen voorraad?

Cookiebeleid
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze site te vergemakkelijken, je gebruikerservaring te verbeteren en om zo te begrijpen hoe onze klanten onze diensten gebruiken. Vertrouwde partners gebruiken deze tools ook in verband met onze advertentieweergave. Je kan je cookies-voorkeuren die toegankelijk zijn via jouw account op elk moment wijzigen..
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze... Lees het vervolg
Keuze instellingen Ik ga akkoord
De Zoomalia-appli Met Family'z verdien je +50 punten bij elke bestelling en profiteer je van realtime meldingen voor het volgen van bestellingen
De Zoomalia-appli Boost je poesje met de Zoomalia app! +1000 punten voor het downloaden en +50 punten voor elke bestelling.