Geen reactie van uw kant
1 réponse
U moet ingelogd zijn om deze discussie te volgen of deel te nemen. Inloggen
1 berichten
jean-pierre
Goedendag, ik heb zojuist HIKARI Friend vijvervisvoer bij u besteld, medium 10Kg hoeveelheid 1 voor 53,99 euro. Normaal gesproken ontvang ik direct daarna een notitie of e-mail om mij te informeren dat mijn bestelling goed is ontvangen. Wel, ik ontvang niets, noch van u, noch van de bank. Heeft u problemen omdat ik u zelfs niet telefonisch kan bereiken? Hartelijk dank om mij op de hoogte te houden. Met vriendelijke groeten, JP Dautun
Mijn email: [email protected]
Mijn email: [email protected]
221 berichten
zoomalia
Hallo Jean-Pierre,
Het spijt me te horen dat onze adviseurs niet in staat waren om uw oproep te beantwoorden. Soms krijgen we een groot aantal vragen, wat de wachttijd kan verlengen.
Ik heb u zojuist privé geschreven over uw bestelling.
Ik nodig u uit om contact met ons op te nemen via de formulieren die beschikbaar zijn in uw klantenruimte, onder de rubriek "Klantenservice". Bovendien raad ik u aan om uw e-mailadres uit uw bericht te verwijderen, aangezien het openbaar zichtbaar is en door derden gebruikt zou kunnen worden.
Ik blijf tot uw beschikking en wens u een uitstekende dag toe.
Coralie van Zoomalia
Het spijt me te horen dat onze adviseurs niet in staat waren om uw oproep te beantwoorden. Soms krijgen we een groot aantal vragen, wat de wachttijd kan verlengen.
Ik heb u zojuist privé geschreven over uw bestelling.
Ik nodig u uit om contact met ons op te nemen via de formulieren die beschikbaar zijn in uw klantenruimte, onder de rubriek "Klantenservice". Bovendien raad ik u aan om uw e-mailadres uit uw bericht te verwijderen, aangezien het openbaar zichtbaar is en door derden gebruikt zou kunnen worden.
Ik blijf tot uw beschikking en wens u een uitstekende dag toe.
Coralie van Zoomalia