Actieve filters:
Wis filters
Sorteren op Sluiten

gebroken poot van een kanarie

5 antwoorden
U moet ingelogd zijn om deze discussie te volgen of deel te nemen. Inloggen
Sandrine
8 berichten
sandrine fr


Hallo,

Ik heb een vrouwelijke kanarie die volgens mij een gebroken pootje heeft. Hebben jullie advies om haar arme kleine pootje te stabiliseren?

Bedankt voor jullie waardevolle advies.

Sandra
261 berichten
sandra fr

Hallo Sandrine,

Ik adviseer je om een dierenarts te bellen zodat hij niet lijdt, en voor nu kun je hem altijd isoleren zodat hij rustig blijft en niet lastiggevallen wordt door de andere vogels.

Tot snel!

Sandrine
8 berichten
sandrine fr

Hallo Sandra,

Bedankt voor je reactie.

Ik ga een dierenarts contacteren en een kleine kooi kopen om hem te isoleren van de andere vogels.

En jij, heb jij vogels?

Tot binnenkort.

Sandra
261 berichten
sandra fr

Hallo Sandrine,

Ik heb momenteel geen vogels, maar ik was enkele jaren verzorger in een park en ik heb voor verschillende vogels gezorgd (ara's, grijze roodstaarten, kaketoes, ibissen, enz.). Met wat rust, denk ik dat jouw kanarie een goede kans heeft om te herstellen, maar een telefoontje naar de dierenarts voor advies is toch ideaal.

Tot snel Sandrine, houd me op de hoogte over hoe het gaat met je kleine kanarie

Sandrine
8 berichten
sandrine fr

Dank je, Sandra.

Weet jij wat de kosten zijn voor het behandelen van mijn kleine kanarie.

Groetjes

Sandra
261 berichten
sandra fr

Hallo Sandrine,

Nee, ik heb echt geen idee van de tarieven, dat hangt af van de dierenarts denk ik. Maar een telefoontje, en hij zal je uitleggen wat hij wel of niet kan doen en aarzel niet om naar zijn tarieven te vragen.

Tot snel Sandrine!


Cookiebeleid
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze site te vergemakkelijken, je gebruikerservaring te verbeteren en om zo te begrijpen hoe onze klanten onze diensten gebruiken. Vertrouwde partners gebruiken deze tools ook in verband met onze advertentieweergave. Je kan je cookies-voorkeuren die toegankelijk zijn via jouw account op elk moment wijzigen..
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze... Lees het vervolg
Keuze instellingen Ik ga akkoord
De Zoomalia-appli Met Family'z verdien je +50 punten bij elke bestelling en profiteer je van realtime meldingen voor het volgen van bestellingen
De Zoomalia-appli Boost je poesje met de Zoomalia app! +1000 punten voor het downloaden en +50 punten voor elke bestelling.