Actieve filters:
Wis filters
Sorteren op Sluiten

Gebroken klauw hond

1 réponse
U moet ingelogd zijn om deze discussie te volgen of deel te nemen. Inloggen
Sabrina
1 berichten
sabrina fr
Goedenavond,Ik heb zojuist gemerkt dat er een kras op de nagel van mijn hond zit. Deze bevindt zich aan de bovenkant van de nagel. Ik durf hem niet te knippen uit angst de ader te raken. Echter, mijn hond laat zijn poot manipuleren, lijkt geen pijn te lijden en blijft normaal lopen/rennen, zonder te hinken.Ik wilde weten of het mogelijk was voor mij om er zelf iets aan te doen, of dat ik hem uit voorzorg naar de dierenarts moest brengen. Ik dank u.
Elisabeth
18 berichten
elisabeth fr
Ik weet niet hoe oud uw hond is, maar dit gebeurt vaak, het is zoals wanneer wij een nagel hebben die vasthaakt of die splijt! Controleer het, maar normaal gesproken gaat het vanzelf weg, misschien heeft hij veel gespeeld of meer gerend dan normaal, ik zie in ieder geval geen reden tot zorgen tenzij meerdere van zijn klauwen zo zijn of te uitgesproken? Ik hoop dat ik u heb kunnen helpen

Cookiebeleid
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze site te vergemakkelijken, je gebruikerservaring te verbeteren en om zo te begrijpen hoe onze klanten onze diensten gebruiken. Vertrouwde partners gebruiken deze tools ook in verband met onze advertentieweergave. Je kan je cookies-voorkeuren die toegankelijk zijn via jouw account op elk moment wijzigen..
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze... Lees het vervolg
Keuze instellingen Ik ga akkoord
De Zoomalia-appli Met Family'z verdien je +50 punten bij elke bestelling en profiteer je van realtime meldingen voor het volgen van bestellingen
De Zoomalia-appli Boost je poesje met de Zoomalia app! +1000 punten voor het downloaden en +50 punten voor elke bestelling.