Actieve filters:
Wis filters
Sorteren op Sluiten

geboorte corydoras

13 antwoorden
U moet ingelogd zijn om deze discussie te volgen of deel te nemen. Inloggen
franck
233 berichten
franck fr


hallo iedereen

in mijn gemeenschap heb ik net geboorten gehad van corydoras ik weet niet welke want als larven in de kweekbak denk ik bijna zeker dat het of de paleatus is of de aneus want dat zijn de enigen die recentelijk een eiperiode hebben gehad.

wordt vervolgd

Sandra
261 berichten
sandra fr

Hallo Franck,

Super, hou ons op de hoogte wanneer je weet of het paleatus of aeneus zijn.

Tot later

Jean-Pierre
404 berichten
jean-pierre fr

Goedenavond Franck,

hoe gaat het met de nieuwe papa en de baby'tjes?

Aquariumgroeten.

franck
233 berichten
franck fr

salut

les mini larves vont tres bien en revanche moi  pas top je me suis taper une migraine ophtalmique jeudi soir un truc de fou je suis descendu a 8 de tension

tout ca a cause que je met pas assez souvant mes lunettes et queje ne dort pas assez moins de 5h par nuit.

conclusion je doit mettre mes lunette au moin 10h par jour je doit pu boire ni de coca ni de café et traitement a la vitamive pour remplacer les deriver de caféine

Sandra
261 berichten
sandra fr

Hallo Franck,

Rust goed uit en zorg goed voor jezelf!

Beterschap!

franck
233 berichten
franck fr

dank je Sandra

Jean-Pierre
404 berichten
jean-pierre fr

Hallo Franck,

ik hoop dat het beter gaat met je migraine.

Ik heb er ook last van gehad, en na de behandelingen was het over. Veel sterkte.

Aquaristische groeten.

franck
233 berichten
franck fr

hallo vrienden

alles is weer normaal met de migraine

en wat betreft de geboorten van corydoras, ik heb ongeveer een 50-tal kleintjes

franck
233 berichten
franck fr

hallo iedereen

8e dag na uitkomen van de corydoras eieren, slechts 5 hebben het overleefd van de 50N ik hoop dat ik ze allemaal kan redden

anthony
3 berichten
anthony fr

hallo

wat geef je ze te eten?

hoe vaak wordt het water veranderd?

tot ziens

franck
233 berichten
franck fr

salut Antho

voor het voedsel vermaal ik zinkende voedertabletten tot poeder in de mixer (een keer per dag) ik heb bruine bladeren ik kan me de naam niet herinneren.

het water is voorlopig niet ververst, ik denk dat ik een maand wacht, misschien zelfs twee, tot ze groot genoeg zijn

anthony
3 berichten
anthony fr

salut

Corydoras jongen zijn erg gevoelig voor de waterkwaliteit, als er geen waterverandering is, verklaart dit de hoge sterfte

franck
233 berichten
franck fr

salut antho

mes alevins on 8 jour je ne peut pas changer l'eau mainteant il faut quej'attende au moins 15 jour de plus.

il n'y a  plus que eux dans l'aquarium

franck
233 berichten
franck fr

hallo iedereen

terug van vakantie en een slechte ontdekking

mijn aquarium zit vol met draadalgen en ik heb geen jonge corydoras meer

alles moet opnieuw gedaan worden, maar goed, we zien wel in de lente


Cookiebeleid
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze site te vergemakkelijken, je gebruikerservaring te verbeteren en om zo te begrijpen hoe onze klanten onze diensten gebruiken. Vertrouwde partners gebruiken deze tools ook in verband met onze advertentieweergave. Je kan je cookies-voorkeuren die toegankelijk zijn via jouw account op elk moment wijzigen..
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze... Lees het vervolg
Keuze instellingen Ik ga akkoord
De Zoomalia-appli Met Family'z verdien je +50 punten bij elke bestelling en profiteer je van realtime meldingen voor het volgen van bestellingen
De Zoomalia-appli Boost je poesje met de Zoomalia app! +1000 punten voor het downloaden en +50 punten voor elke bestelling.